The Twilight Saga





edward: Buzz!


Bella: Hi,Edward what do you want?


Emmet has joined the chat...

emmet:hi guys what are u talkin about!

Alice has joined the chat...

Alice: Bella im going to be picking you.....up at 9:00 a.m tomarow morning to go shoping with me and rose.

Bella: WHAT!!?!?!??!?! no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edward: Alice ,Bella does not wanna go shopping with you!

Esme has joined the chat....

Esme: Bella would you like to come over and try this new recipe I got last night.???

Bella: I would be delighted to....

Alice: WHAT YOU WANT TO GO TATE WANNA OF ESME'S RECIPE BUT NOT GO SHOPPING WITH ME THAT IS VERRY RUDE OF YOU DO NOT SPEAK TO ME UNTILL YOU DECIDE YOU WANT TO GO SHOPPING.......JEZZ UR AN IDIOT I HJATE YOU BELLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edward:ALICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DONT CALL BELLA NAMES OR I'LL BURN ALL OF UR CLOTHES AND I MEAN IT!!!!!!!!!

Bella has logged off

Emmet: this is funny ,we should do this more mwahahaha i like these conversations....uh oh rose id mad me peace out my home skillet biscutts....ahhhhhhhhhh help me.

Emmet has logged off

Esme: ....

Edward: ....

Esme has logged off

Edward has logged off

Alice: wow.....im out!!!lalalalalal

Alice has logged off

Views: 82

Replies to This Discussion

im gonna up date tomarow
very funny!!
cute and funny
this is very funny keep me updated.:)
ok i'll begin to post more in like 10 mins okay
emmet has joined the chat room

edward has joined the chat room

bella has joinned the chat room

alice has joined the chat room

Alice:edward you noe what if u even look at my clothes or even step foot by my closet i will destroy ur presious shiny vlovo mwhahaahahahaha!

Edward: ALICE DO IT AND I'LL RECK UR CLOTHES AND JAZZS ARMY UNIFORM YOU NOE IT WILL BE UR FAULT!!!

Bella: you guys get down low *hides in my connor*

Emmet: wow this is halirious you guys a ct like 2 yr old s and im with bella *hides behind bella*

jazz has joind the chat...

Jazz: IF ANNY OF U TOUCH MY UNIFOR ILL PERSONALY KILL U (IF ITZ NOT OUBIOUS BALLA AND EMMET WILL NOT BE KILLED NOR CARLIESE ,ESME OR,ROSE)

EVERY ON HA S LOGGED OFF DO TO BEING SCARED OF JAZZ
lol!! and send this message to emmett: be a man emmett!! dont hide behind bella!!! lol. and that is all
i <3 this its sooooooooooooooooooooooooo funny =] =]
lol they're scared of jazz classic
yup iwill have a next one the next chapter is rated pg 16 or u guys can read it if u wanna
update me when you put the new chapter up this is funny
okay since jake and seth havent been in my lil comedian story they will b ejoing

RSS

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service