The Twilight Saga

Alex
  • Female
  • Shingle Springs, CA
  • United States
Share Twitter

Alex's Friends

  • Alexis Marie Everlast
  • Taylor Swift™®
  • jennifer grace garnett
  • Alexis Lynn Cullen
  • Edward+Bella 4ever
 

Alex's Page

Latest Activity

Dark Angel left a comment for Alex
"thanks i like your pic 2."
May 18, 2009
Autumn commented on Alex's blog post The Adventures of People with Problems
"You have a very interesting title. It sounds interesting =)"
May 16, 2009
Alex posted a blog post

The Adventures of People with Problems

Hi people. I am writing a novel with my friend Cinnamon( i know, cool name huh?) and i thought i might post the very beginning. i hope u like it!p.s. i will post it later. once i type it, it's on paper.See More
May 15, 2009
Alex left a comment for Natasha
"yeah i think so 2, are u Miss N by any chance?"
May 15, 2009
Alex left a comment for Maria Marques
"I luv ur pic!!"
May 15, 2009
Alex left a comment for Dark Angel
"i luv ur pic~!"
May 15, 2009
Alex left a comment for Edward+Bella 4ever
"ok, well. FINE!! STOP PRESSURING ME!!!! GOSH!!!"
May 15, 2009
Alex replied to Autumn's discussion would you rather.... in the group The beautiful Volturi
"B, i don't know why, but i think it would be really cool to be one of the volturi."
May 15, 2009
Alex commented on Autumn's group The beautiful Volturi
"I know!! By the way lynn those fan fictions are great!"
May 15, 2009
Alex commented on Autumn's group The beautiful Volturi
"really? i thought because it is pale, it would be edward, but i guess it could be bella 2 cuz she turns into a vamp 2 soo... hmmmmm. hi"
May 14, 2009
Alex left a comment for Edward+Bella 4ever
"UGH!!!! i called you. you didn't pick up!!! GOSH!!!!! call me if u can"
May 14, 2009
Alex commented on Autumn's group The beautiful Volturi
"poor chess peice, i think that's supposed to be edward."
May 14, 2009
Alex commented on Autumn's group The beautiful Volturi
"ha haha thats funny!"
May 14, 2009
Alex commented on Autumn's group The beautiful Volturi
"Is it good?"
May 14, 2009
Alex joined Autumn's group
Thumbnail

The beautiful Volturi

This group is for all those who love the twilight saga. Here we will share art work and stories about the volturi becuase they are the villans eveyone loves to hate.
May 14, 2009
Alex is now friends with jennifer grace garnett and Alexis Lynn Cullen
May 14, 2009

Profile Information

Five Things Everyone Should Know About You?
1. i luv twilight
2. breaking dawn is my fave
3. uh.... i am writing a novel w/ my bffl cinnamon
4. it is called 'the adventures of people w/ problems'
5. i think taylor lautner is hot
When Did You First Read Twilight (year) and how many times have you read a Twilight Book (total)?
I first read it when i was in the beginning of 7th grade, i had just got it in the mail and was already into it when i had to go shopping with my p-rents. i brought the book with me. uh... the year was 2008. i have read them 7 times each.
Team Edward or Team Jacob? Why?
TEAM JACOB!!!!! because he is HOT!!! other than that because he is nice and funny and cute and did i mention hot?
Which Character Are You Most Like?
uh.... well i took a quiz and it said jasper sooo... idk if i should trust that. uhhh I would say bella cuz i don't talk much. or Victoria cuz i have poofy hair 2.
Favorite Books
too much to name
What is Your Favorite Music
i like lots of kinds.

Alex's Blog

The Adventures of People with Problems

Posted on May 14, 2009 at 10:39pm 1 Comment

Hi people. I am writing a novel with my friend Cinnamon( i know, cool name huh?) and i thought i might post the very beginning. i hope u like it!
p.s. i will post it later. once i type it, it's on paper.

Comment Wall (5 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 11:55am on May 18, 2009, Dark Angel said…
thanks i like your pic 2.
At 10:49pm on May 13, 2009, Zoe Hathaway Lautner :) said…
lol thnx!
At 8:08pm on May 13, 2009, Alex said…
Edward+bella 4ever, u should get a buddypoke!
At 10:04am on May 13, 2009, Alex said…
i don't feel comfortable with that
At 10:10pm on May 12, 2009, Edward+Bella 4ever said…
oh wow. "i like lots of kinds." "too much to name" THATS SO INTERESTING!!
 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service