The Twilight Saga

Team Edward...Team Jacob...who can choose?

Latest Activity

Bellamay and ♪Musiq Junquey♪ are now friends
Oct 17, 2010
Bellamay replied to Daisy (IRunWithVampires)'s discussion A Tormented Heart in the group Fan Fiction
"wow girls that was so good what a way to start the new year...Happy New Year I loved the 3 pov all in the one chapter...it explained so much more It was so cute how nervous Edward was waiting for Bella... Jake well what a waisted space...he needs to…"
Jan 8, 2010
Bellamay replied to Michelle's discussion The Heart is a Bloom in the group Fan Fiction
"hey Michelle how wonderful you are!!!!!!! I am so enjoying this story....I'm just wondering if we'll (yourself, Monique and I) be walking the red carpet again, just like "no choice" lol It must be so hard to be famous and be…"
Dec 29, 2009
Bellamay replied to Daisy (IRunWithVampires)'s discussion A Tormented Heart in the group Fan Fiction
"wow girls that was great but I have come to expect nothing but the best Edward and Bella are so sweet together there relationship is pure and untainted the prom is going to be very interesting...I know Jacob wiill be there great chapter dont wait so…"
Nov 27, 2009
Bellamay replied to Michelle's discussion The Heart is a Bloom in the group Fan Fiction
"OMG MICHELLE where do I start? Ok first things first ya I'm bbaaacccckkkkk!!!!!!!!!!! I've just read 11 of the most wonderful chapters Cullen Alliance I love it but its a bit of a tongue twister... or is it just our Aussie accent…"
Nov 27, 2009
Bellamay and Your The Girl That Has Chemic... are now friends
Nov 15, 2009
Bellamay replied to SassyBella's discussion Happily Ever After in the group Fan Fiction
"that was awesome I loved it sweet, full of excitment, loving and tender well done cant wait for the next one cheers"
Oct 24, 2009
Bellamay replied to SassyBella's discussion Happily Ever After in the group Fan Fiction
"oh wow Bella is one cleaver little chicky babe. What other secrets does she hide. great chapter cheers"
Oct 23, 2009
Bellamay and SophiieLaurenn are now friends
Oct 23, 2009

Profile Information

Team Edward or Team Jacob? Why?
Team Edward....Team Jacob who can choose

Bellamay's Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

Bellamay's Videos

  • Add Videos
  • View All

Comment Wall (12 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 8:42am on May 29, 2010, William Scott said…
Hi
At 10:21pm on October 18, 2009, Sarah Beth said…
Chapter 1=3 are posted on "IT HAD TO BE YOU" I hope you check it out
At 3:12pm on October 17, 2009, Sarah Beth said…
Hey I just posted chapter one on IT HAD TO BE YOU
At 2:28am on September 20, 2009, Shellym127 said…
hehehe i think it's so funny!!!! anyways picking teams for twilight is hard :( cuz i'm on team edward kinda, but i really don't like robert pattinson. and I love taylor lautner so I kinda feel like being on team jacob, but it's all so confusing!!!!
At 2:59am on August 1, 2009, kayla said…
wait wat
At 12:17pm on July 29, 2009, andrea plumb said…
no problem it would be good im agrophobic so chatti8ng 2 people online is good for me its company,gonna double check wiv my mum as 2 the time difference just 2 be sure then i can work out wens best for us all 2 chat(my mum remembers better than me cos of family!!!)!!!lol
At 9:37am on July 28, 2009, andrea plumb said…
ur ahead of me and thanx for reply dont worry i will work it out with karen and fingers crossed will get back to u with a day and time probably be best at weekend but will let u know!!!:)
At 7:14am on July 27, 2009, andrea plumb said…
hiya bellamay hope ur well just wanted 2 let u knbow me and karen sparks are thinking bout setting up a chat session on raven quinns site cos its got the online chat bar at the bottom its easy to talk to people without having to wait its great we have just 2 work out best times because of time difference between countries so if ur interested let me know,i will be there tonight about 8.30pm my time(if i remember rite ur bout 12hours behind or in front cant remember which!!!lol)if u wanna chat!:)
At 8:44am on July 22, 2009, andrea plumb said…
i know what u mean bout the pics ive just found aload more via googling twilight and images ended up finding a film sight with some on just uploading them now on my pics!!!and ur my first australian online as a friend i have some family that live in perth though!!!
At 11:19pm on July 18, 2009, Headfirst for Halos said…
Those Three Words has been updated!
 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service