The Twilight Saga

™iSydney.'s Friends

  • Alyssa Nicole
  • ღdark angel black roseღ
  • Jacob Blacks' Pack
  • Gracε♥C|airε+_♥_+
  • Colorado Pixie
  • EDWARD CULLEN
  • Of Mice & Sky
  • Kris M ♥
  • edwardrcullen
  • The Beautiful Volturi
  • Justin Christapher black
  • Jheanelle Peart
  • Jacob Black
  • ☆Nessie Carlie Cullen™
  • NAUTICA MALDONADO

Latest Activity

™iSydney. updated their profile
Dec 24, 2010
™iSydney. updated their profile photo
Dec 24, 2010
™iSydney. left a comment for ♥Emo Babes Pack♥
"Katie hunn;; I miss you terribly ><' Its been a few months. And i dont get on here anymore :/ SO YOU NEED TO GIVE ME YOUR CELL NUMBER ! xD"
Dec 3, 2010
™iSydney. left a comment for ♥Emo Babes Pack♥
"Haha Okay (: If you want, i can make you an account and just give you thee info. The site administrator has to approve you before you can join. BUUUUUUT one of my best friends on there ? Its his "mommy" xD Soo she should accept it fast :P"
Aug 24, 2010
♥Emo Babes Pack♥ left a comment for ™iSydney.
"Hellooo thereee beautiful xD! the vampire site is being gay + wont lemee on.....yet. don't worry i'll find away :) + i'll help you with these people. Nobody messes with my Sydney and gets away with it xD! ILOVEYOU!♥"
Aug 24, 2010
™iSydney. left a comment for ♥Emo Babes Pack♥
"Find me here : http://vampirewerewolfandhuman.ning.com/profile/BlaikeeD I LOVE YOUUUUUUU ! xD"
Aug 7, 2010
™iSydney. left a comment for ♥Emo Babes Pack♥
"Noezz ): Gahh i have so much drama on thaa other site !! I need you there ): Hopefully you can knock some sense into them...;)"
Jul 16, 2010
™iSydney. left a comment for ♥Emo Babes Pack♥
"Katie !! xD I missed chuu so fluffin much !! Im here all thaa time : http://vampirewerewolfandhuman.ning.com Make a profile on there and find mehh !! My name is Polo™ *laughs* Dont ask. Well loverss chuu and hopefully talk to you soon <3 (:"
Jul 12, 2010
♥Emo Babes Pack♥ left a comment for ™iSydney.
"Dear [SYDNEY], I [Miss] youu, alot . You Make Me [Happyyyy(:] My Fav Part On Ur Body Is [Nipples, Jokes, your smile :D] You Have A Nice [BUTTOM] I Really Love it When You [Go crazy with me] Someday I Will [Come visit you :) ] You + Me…"
Jul 12, 2010
™iSydney. left a comment for ♥Emo Babes Pack♥
"Dear [Katie], I [FREAKING MISS] youu. You Make Me [smile(:] My Fav Part On Ur Body Is [Ur smile (:] You Have A Nice [BUTT xD] I Really Love it When You [make me laugh] Someday I Will [ACTUALLY meet you] You + Me =[BEST FRIENDS?] If I Saw You Now I…"
Jul 5, 2010
Justin Black and The Pack™ left a comment for ™iSydney.
"hey"
Jun 21, 2010
♥Emo Babes Pack♥ left a comment for ™iSydney.
"I Miss You Moree, Syd! :( Were Never On At The Same Time, Like We Used To Be :( xxx"
Jun 21, 2010
♥Emo Babes Pack♥ left a comment for ™iSydney.
"Awee, Thankss Baby(: Your A Beat And I Love You :) ♥"
Jun 21, 2010

™iSydney.'s Blog

Yet ANOTHER bestie ! lol

Posted on November 29, 2009 at 3:45pm 0 Comments

The Real Edward Cullen. Is a hell of a guy.
Even when im totally insane or if im a total jerk He will forgive me. And that takes some heart.
He knows how to make me laugh and he's been here through all the little heartbreaks.
He knows just about everything there is to know about me.
He is a TRUE friend and i hope he knows just how much he means to me.
Im ALWAYS gonna have tht boi's back. And thts a promise


I Love You Eddy !

Love,
Syd

My other bestie ! =)

Posted on November 4, 2009 at 5:53pm 0 Comments

©♥Isabella Marie вєηєƒι¢ι Swan♥™ Is One of the nicest,Caring,and Awesomest people in the world !
This Girl is My sister/Bestie !
Im her lil Woflie and shes my lil Vampy !
Shes has been here through thick and thin.
And shes gonna be here until the very end (haha i Rhymed !)
Shes ALWAYS gonna have a special place in my heart ! ღ < ---- dats my heart ! lol


Love you Bells !
~*syd*~

My Best Friend =)

Posted on November 3, 2009 at 9:58pm 0 Comments

Jacob Black ™ is the Kewlest most down to earth person i have ever met.
He's ALWAYS been here 4 me.
I can count on him 4 anything....and i do mean ANYTHING.
This guy has the biggest heart...i actually dont kno how he does it.
He's never givin up on me.And most people do
I love him to death and im ALWAYS going to be here 4 him.


Love you Jakers !
~*Syd*~

™iSydney.'s Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

™iSydney.'s Groups

 

Sooo;;I comee herree for my Homeegirll Katie(: No homo xDD

 tongue tied.

 

writers block.

excuses xdd

dunno whattt tah do :o

so.

edit after christmas ?(:

cause im a lazy bitchh xd 

I dont comeee here very much! So if you need me;; or want to talk to me??click [here]

Comment Wall (1,775 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 9:33am on August 13, 2010, ♥Emo Babes Pack♥ said…
Hellooo thereee beautiful xD!
the vampire site is being gay + wont lemee on.....yet.
don't worry i'll find away :) + i'll help you with these people. Nobody messes with my Sydney and gets away with it xD!
ILOVEYOU!♥
At 8:53pm on May 6, 2010, Justin Black and The Pack™ said…
hey
At 11:41am on May 1, 2010, ♥Emo Babes Pack♥ said…
I Miss You Moree, Syd! :(
Were Never On At The Same Time, Like We Used To Be :(
xxx
At 1:09pm on April 25, 2010, ♥Emo Babes Pack♥ said…
Awee, Thankss Baby(:
Your A Beat And I Love You :) ♥
At 11:30am on April 18, 2010, ♥Emo Babes Pack♥ said…
Omd's Your Beautifull, Unlike Me -.-
Damn You!
At 5:13pm on April 11, 2010, ♥Emo Babes Pack♥ said…
Same Tbh, Life Is Boringg (N)
Btw Is That Really You In Your Picss(:

We Should Write To Each Other. Like Penpalss (; x
At 5:24pm on April 9, 2010, Justin Black and The Pack™ said…
this u
At 4:19pm on April 9, 2010, ♥Emo Babes Pack♥ said…
I've Been Great :D
What About You, Have You Been Up To Much :D!! ?
LoveeeeeeeeeeeeeeYa x
At 11:58am on April 9, 2010, ♥Emo Babes Pack♥ said…
OMG, You Replied I Didnt Think You Would!!
Ohigod I've Missed You Soo Muchhhiess!! ♥
x
At 4:23am on March 28, 2010, ♥Emo Babes Pack♥ said…
SYDNEY ITS ME KATIE, MEMERRR.... Sisterr/Bestfriendss
I Had To Make A New One..But Here I Am.... Please Tell What Your Other Account Is Bestmatyy(:
Soo We Can Talk Again :D
LoveYouuuuuuuuuuuuuuuuuuuAndMisssYouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu♥
Katie Louise! x
At 12:43pm on December 29, 2009, The Real Edward Cullen. said…
Sure funny. It's the truth, but yeah I'll email you.
At 2:04pm on December 28, 2009, The Real Edward Cullen. said…
Syd, where are you???! I'm going crazy here little buddy.
At 12:37pm on December 24, 2009, The Real Edward Cullen. said…
Sydney you are all of 13. -laughs- What do you know about stealing some1's dude/
I'm shocked. lol
At 5:38pm on December 20, 2009, The Real Edward Cullen. said…
Why not syd!
At 7:17pm on December 17, 2009, The Real Edward Cullen. said…
37%? Cool. lol
At 7:37pm on December 14, 2009, All Alone said…
h-h-ello
At 9:33pm on December 12, 2009, mrs. fontain said…
OMG OMG I GETTIN MARRIEND EEEEEEE U CAN SEE MI RING ON MY BLOG AND MY PAGE :D I SOOOOO HAPPY
At 7:07am on December 11, 2009, The Real Edward Cullen. said…
Wats wrong?
At 8:31pm on December 2, 2009, The Real Edward Cullen. said…
Hello, you did! -laughs hard-
But now I'm more fun.
At 8:25pm on December 2, 2009, The Real Edward Cullen. said…
Exactly!
 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service