The Twilight Saga

Danniieebearss♥™ツ
  • 21, Female
  • in ur boyfriends pants xD
Share Twitter

Danniieebearss♥™ツ's Friends

  • Jenna Baby <3
  • Jakyy LoweBear!
  • Livia, love.
  • A l d a i e r r .
  • Monica
  • Shawty Got Moves™
  • Tyler-Nider!!! ™
  • Nathan
  • Adrian Skyler Burnette
  • Jordyn
  • Brooke ™
  • Mindy<3
  • Khristophoros Khaotic .
  • We Always Attract.
  • Twisted Smile -™

Danniieebearss♥™ツ's Groups

Danniieebearss♥™ツ's Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

Profile Information

Five Things Everyone Should Know About You?

Get your myspace counter
-singlee<3
-birthdays on february 14 :D
-love to be around peple
-partyy gurll!
When Did You First Read Twilight (year) and how many times have you read a Twilight Book (total)?
i dont knowww!! heheh :)
Team Edward or Team Jacob? Why?
Team Jacobb <3
Which Character Are You Most Like?
alicee <3
What is Your Favorite Music
anything but country
Favorite Quotes:
live your life to the fullest because life comes at you once
Favorite Activities
cheer <3
 

Is taken <3

║▌│█│║▌║││█║
Official Dannieebaybee

Click here for Myspace Layouts

be jealous and get down to ur knees and pray that... i dont laugh xD



My name is Danielle <3 i have many nicknames such as..

Danii, danniee,shawty danniebearr (made by Danielle)

and a lot more :) im the type of girl that has anyones back..I love my friends more than anything

they mean the world to me since my life is crap.. im single :) and kinda happy about it..

i guess im looking but not really.. My parents are divorced and my life became not too good after that

day..I have one sister that is living with me now and my bro went to live with my dad in Chicago

ive never seen him after that day :( To describe myself more.. Im a party girl.. stubborn and i

get whatever i put my mind to.. no one can stop me :)



i work as a photographerr:) and take many pwettyy piccss :)))... i tend to notice small things in

life that facinate mee :) I'll give you examples..



HACKS!

Sorry i pushed everone down but i have to be at the top of the list when im hacking my Danniiee!! What can I say about this girl?? Um, she good in bed..JK! haha she is good with her tounge however she made me lose in my own game though so she is on my bad side!! haha shes pretty amazing shes hilarious we enjoy watching spongebob together!! Dont hate. This gurll is pretty crazy so if you mess with her, you asked for it this gurll is one of my best friends....(with benifits) haha And well what can i say i love her for!! ....Yours always! ..Codiie <3



this hack is a work in process xDD lol <3 you!


hello therree :D
im kaylaa Danniee bayybees bestest friend in the whole wide world
there is wayy to many things to say about this chick...:D
shes amazing beautiful happy excited, never gets anyone down..
if you mess with her.. she WILL get you back just an FYI
lol i love you Dannie <3
~kayla~




ello lovess
i be Alex <3 the love of Dannieess life haha lol
JKK she wishes she were that cool!
<3
Danii is my best friend.. we've sorta been that way for 9 years.. breaking it up wont be easy..
so dont even try or put effort into it :D
she is AMAZING IN BED!
lol hehe i would know xD
her ex told meeh soo :DD
lmaoo im so weird and thanks to you im weirder xDDD
I LOVE YOU DANIIBEARSS/DANNIIKINNSS!
<3 <3 <3
love you

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dis.gurlliiee.Luvers.Meh.Danniebear!
BOOMBOOMbang!xD
Whas dat sound?Dats da sound i hear when mehs see Meh Dannibear! I cant explain it shes so Freakin Smexi i cant stand it*laughs*! Shes Meh DANNIEBAR! just like me...wes got der same names so we ish so effin AWHSUM already!So i ish hackin her paigie..Guess what! Wehs be besties..duh! i bet ya saw that comin*laughs* I swear if anyone hurts this babe,i will come and chop der balls of..and girls..ill shave urheads! can u say...by by beauty! hello Beastie!xDMehs luvers chu Twinnie Winnie! Never Forget Dat..mehs going nows..Peace Love and Flowers!*laughs*
Yours Truly,
DANNIE<3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~143= I la la la la love you <3 well hello there loves.. i am Tulasi (strange name huuhh) anyways this ish my danniieebaybee we be molesting trashcans for all ya noo :) haha we are always in a good mood so dont ruin it! shes my love and nothing can change it.. so dont try your going to ruin it for yourself not her :)
shes amazingly beautiful.. dauum im jealoius
and i'll admit she is Amazing in bed :P hahah I love this girl to death
hurt her and i hurt you! got it

Comment Wall (6 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 12:33am on July 28, 2010, JadieBearrr!™ said…
Hahahahahahaha!
Sponge Bob Rapey Pants! :D
I Would SOOOOOO Watch That. xD
At 1:44am on July 27, 2010, CodieKinns. said…
Hey boo. I miss you alot.
where's my baby? xD
At 2:40am on July 24, 2010, CodieKinns. said…
She get the body part from you baby; but the look is from her sexy father. xD
 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service