The Twilight Saga

♥Devionna C.♥
  • 18, Female
  • Forks, WA
  • United States
Share Twitter

♥Devionna C.♥'s Friends

  • Brittney Biohazard
  • shawna whitman
  • Stefan & Edward(:
  • ∂αηιєℓℓє ℓovєѕ jαkє:)♥☮♫
  • Teresa Ortega
  • VaMp |0v3r~|0Ri Cu||vat0r3
  • Nessie Cullen =) ♥
  • mrs.edward cullen
  • Alice Cullen
  • Anela Casayuran
  • Alexia
  • charisse abby
  • Ash "C0c0a" Jones
  • Audrey Garcia
  • Edward Mason Cullen
 

♥*~Team Edward FOREVER, lituarly!!!!~*♥ ♥LOL♥



Edward
Personalized Glitter Graphics



Edward and Bella
Myspace Glitter Graphics





Alice Jasper
Create cool Profile Comments





Em and Rose
Myspace Glitter Graphics





Jake
Glitter Graphics




Edward Cullen!!!
Add Glitter to your Photos


Jasper Cullen, or is it Hale?
Make custom Glitter Graphics


New Moon Movie and Twilight MySpace Layouts
Twilight-Pictures

Twilight Pictures
Twilight-Quiz
Twilight Quiz

Kiss, whoaaa lol
Glitter Graphics






















Get a playlist! Standalone player Get Ringtones



Emmett
Create cool Profile Comments





♥_♥_♥___♥_♥_ Put this
♥___♥_♥___♥ heart
_♥___♥___♥_ on your
__♥_____♥__ page if you love
____♥_♥____ Edward Cullen
_____♥_____ As much as Bella!!

╔══╦══╦══╗ if you have been diagnosed
║╔╗║╔═╣╔╗║ with Obsessive Cullen
║╚╝║╚═╣╚╝║ Disorder put this on your
╚══╩══╩══╝ profile if you've caught it too!

~TWILIGHT OATH~
I promise to remember Bella
Each time I carelessly fall down
And I promise to remember Edward
When ever I'm out of town
I promise to obey traffic laws
For Charlie's sake of course
And I promise to remember Jacob
When my heart fills with remorse
I promise to remember Carlisle
When ever I am in the Emergency Room
And I promise to remember Emmett
Every time there's a huge boom
I promise to to remember Rosalie
When ever I see something that holds pure beauty
And I promise to remember Alice
When I'm at a mall and a cute outfit spots me
I promise to remember Renesmee
When I see that beautiful bronze hair.
And I promise to remember Esme
When someone tells me they care
I promise to remember Jasper
Whenever my stomach isn't curled
And I promise to remember the Volturi
When someone speaks of dominating the world
Yes I promise to love Twilight
Wherever I may go
So that all may see my obsession
Because I know what the Twilighters know

...V...Put this
...A...On your
...M...Profile
...P...If
...I...You
...R...Have
...E...That crazy
...S...Obsession over vampires!

Jacob Black
Make custom Glitter Graphics















New Moon Movie and Twilight News

Twilight-Quotes

Twilight-Glitter-Graphics
New Moon Movie and Twilight MySpace Layouts

Twilight-Pictures

Twilight-Glitter-Graphics
New Moon Movie and Twilight MySpace Layouts
Twilight-Banners



Twilight-Glitter-Graphics
New Moon Movie and Twilight MySpace Layouts

Twilight-Userbars
New Moon Movie and Twilight MySpace Layouts

Find more photos like this on The Twilight Saga Twilight-Glitter-Graphics href="http://twilightguide.com/">New Moon Movie and href="http://twilightguide.com/">Twilight MySpace Layouts

Twilight-Glitter-Graphics Twilight-Glitter-Graphics The couples Add Glitter to Pictures
Do i Dazzel You?
Build your own Blingee




We would be B.f.F if she was real
Add Glitter to your Photos




Rosalie Hale
Myspace Glitter Graphics



Jacob Black, but edward is better
Add Glitter to Pictures









Which member of the pack are you?







Who is your perfect Cullen boy?

ok look i took that "who is your perfect cullen boy?" once and it turn out to be edward i was so exicited, but i took the second test and it said i was Carlisle, so i had to take it again, but all the resaults are true lol, im so excited LOL


Edward is hot as h***, lol
Myspace Glitter Graphics





Profile Information

Five Things Everyone Should Know About You?
I love the Twilght Books, there awsome
My favorite color is Pink and Baby Blue
I love Edward, He is mine
Sometimes I wish I was a vampire but that only because of twilight.
I am Jealous of Bella
When Did You First Read Twilight (year) and how many times have you read a Twilight Book (total)?
I Fist read Twilight some time in Feburary when the 8th graders were reading it.
I've read twilght 2 times, and been going back to the part i like sence then
Team Edward or Team Jacob? Why?
Im with Edward Because
1. He's hot (not saying Jacods not but still, it's edward)
2.Edward is stronger and faster
3. He doesn't have to take of his clothes to become a vampire(even though i would like that)LOL
4.He sparkles, hahaha,
5.He Can READ MINDS, thats so cool
Which Character Are You Most Like?
The Character Im mostly like Is Alice because she likes throwing parties and shopping and seems like a loving sister
But im also like Bella, because we both are in love with a vampire, and
i see things differently than other, some times
Favorite Books
The Twilight Saga of coures, but i have to make an exception on New Moon. I hated when Edward left Bella, and then he Tried to KILL HIMSELF. That just took me of guard.
What is Your Favorite Music
I like That song by Jesse Mcartney "How do you sleep"
And i like alot of rap songs like "Rockin that thang" By Dream
and "kiss my thru the phone" by Soulja Boy
and many many more
Favorite Movies, TV Shows, Games:
Movies: TWIIILIIIIGHT, John Tucker Must Die, Charles Angels,
Roll Bounce, and i can't name them all soo...

Tv shows:I love money, For the love of Ray Jay, Total drama Island, Spong Bob Square Pants, and yea what ever, hahaha

Games:Midnight Club, Grand Theft Auto, Saints Row, Fusion Frenze, Sims ( all of them) and others i cant name
Favorite Quotes:
I loved it when Edward said "Damn it, Bella... You'll be the death of me, I swear you will."
HAHAHA, gets me every time. LOl
And also when edward said these three simple words...
" Marry me first." I went balistic. I was running around the house screaming OH MY GOSH!! OH MY GOSH!!!
Favorite Activities
I like to Shop, hahaha, like every other girl
I like soccer, tennis, and volleyball
And reading twilght of couses

♥Devionna C.♥'s Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

Comment Wall (26 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 11:41pm on November 18, 2012, Team Adam(Hauptman) said…

HAPPY BIRTHDAY

At 7:01pm on February 21, 2010, Stefan & Edward(: said…
you never get on this one lori!!!! but yeah love this one!!! thought but loves ur other one to!!
At 4:09am on May 24, 2009, charisse abby said…
tnx 4 posting edward's pic on my prof...LOL!!

teecee
At 4:20pm on May 13, 2009, Stefan & Edward(: said…
i love yours the most yours is so kool lol comment me back sis
At 6:06pm on May 12, 2009, Stefan & Edward(: said…
nice profile and i added u
At 5:49pm on April 28, 2009, VaMp |0v3r~|0Ri Cu||vat0r3 said…
HEY, awsome profile, it soooo cool
At 6:54pm on April 27, 2009, Elizabeth Black said…
hey wats up?
ohhhhhhhhh I cant choose between JACOB or EDWARD...
JACOB: is soooooooo HOT and everything (in the movie and for real life)
EDWARD: is perfect in the movie and the book (for real life he is okay..i guess)
At 8:03am on April 27, 2009, charisse abby said…
i'm jealous of bella 2..LOL
i wish i was in her foot..haha
At 8:01am on April 27, 2009, charisse abby said…
im inluv with him too!!!wwaahhh
At 6:26am on April 21, 2009, Riya said…
I know thanks for the comment, dude,I am in love with the IDEA of Edward, but he kinda looks likes Rob Pattinson :) ... and I know exactly what you mean! And he is handsome, godlike handsome and though I sound like any crazed fan, hi is hot.....lol
 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service