The Twilight Saga

  • Blog Posts
  • Discussions (27)
  • Events
  • Groups
  • Photos
  • Photo Albums
  • Videos

Diana Mulina's Friends

  • Andrea cullen  <3
  • Tracey
  • Meghan Zundel
  • sarah white
  • Emily smith
  • Brooke
  • My Own Kind Of Renesmee
  • TheDOOts
  • Team Jabett
  • CullenFanGirl
  • Roxana Cullen 16
  • sabrina jean velasquez
  • Niel Jon Salcedo
  • Brenda Johnson
  • Twilight Lover...=]<3
 

Diana wuz here!!!!!!!

Latest Activity

Roxana Cullen 16 left a comment for Diana Mulina
"HEY!!!!! hows it going???? :)"
Mar 8, 2010
Diana Mulina replied to Miss America:)'s discussion what do u want to be when u grow up?
"an old woman xD"
Dec 14, 2009
Emily smith left a comment for Diana Mulina
"TEAM JACOB!!!!!!!!!!!!!!!!!! RORRRRRRRRRRR"
Nov 23, 2009
Roxana Cullen 16 left a comment for Diana Mulina
"well she didnt let me in LOL my email is supergirlabril@yahoo.com email me !!!! do u have a phone ????"
Nov 10, 2009
Diana Mulina left a comment for Roxana Cullen 16
":( that heka sux! what did u tell her? and dnt forget to tell me ur email so i can talk to u more!!!!!!!!!!!!!"
Nov 9, 2009
Roxana Cullen 16 left a comment for Diana Mulina
"OMG !!!!!!!!!! i tryed out 4 volleyball but since i didnt go the last day of tryouts the lady told me she wasnt gonna put me on the team LOL it sux!!!!!!"
Nov 9, 2009
pollyo replied to Diana Mulina's discussion PETITION FOR FAN FICS SECTION
"^that"
Nov 8, 2009
Diana Mulina replied to Diana Mulina's discussion PETITION FOR FAN FICS SECTION
"Well i think i have a right too and im going to keep doing it!! the fan fics NEED a section!!"
Nov 8, 2009
Azrael replied to Diana Mulina's discussion PETITION FOR FAN FICS SECTION
"Put my name on! Ace (or Bree, doesn't matter, just get the fanfics away from me!)"
Nov 8, 2009
DanielleMarie.ϟ replied to Diana Mulina's discussion Is anyone tired of all the fan fics?
"Same here many of them are Twilight remakes, and they are often the same. Someone somehow Imprints, or finds a human to fall in love with. BUT something happens, and they need to be saved, and turned. I've been a former Twilight fan, and it…"
Nov 3, 2009
DanielleMarie.ϟ replied to Diana Mulina's discussion Is anyone tired of all the fan fics?
"*Cough* .... *Raises two hands!* They are stinkin' Everywhere!"
Nov 3, 2009
U-No-Poo (_X_) replied to Diana Mulina's discussion Is anyone tired of all the fan fics?
"*Raises hand*"
Oct 26, 2009
Kat replied to Diana Mulina's discussion Has n e 1 seen paranormal activity?
"stupid speak for "anyone""
Oct 26, 2009
Diana Mulina replied to Diana Mulina's discussion Has n e 1 seen paranormal activity?
"hahaha any one?"
Oct 26, 2009
500 Days Of Josie replied to Diana Mulina's discussion The 'Official Rule'??
"A lot of people impersonate celebrities on this site... I've checked personally. >.> I think that the rule is reasonable beyond doubt, it's only fair."
Oct 9, 2009
Diana Mulina replied to Mary ALICE Brandon's discussion Post your picture!!!
"did u put ur hand there so u kant see down the shirt?? XD JK!! u look very pretty and i luvv ur eyes! :)"
Oct 3, 2009

Profile Information

Five Things Everyone Should Know About You?
I love Twilight!
Reading, playing wit my dogs, nd hanging out wit my frendz are the funnest!
I also collect elephants!!!
When Did You First Read Twilight (year) and how many times have you read a Twilight Book (total)?
I first read Twilight this year when sum frendz kept tellin me how good it was! I read the whole series once and have seen the movie, which is awesome!
Team Edward or Team Jacob? Why?
I am on Team Edward because Edward is a hot vampire who doesn't drink peoples blood and is totali gorgeous!
Which Character Are You Most Like?
I am probabli like Bella becuase I have brown hair and I am a little clumsy. But I took a Twilight test nd it said I was like Jasper. Whats that all about???????
Favorite Books
Twilight is OF COURSE my fav book but i also like The Host by Stephanie Meyer. Other favs are Alpha Dog and A Walk To Remember.
What is Your Favorite Music
I like a lot of music on 1079.
Favorite Movies, TV Shows, Games:
I love the movies Sinbad, The Road to El Dorado, and Big Daddy. Monopoly is fun too.
Favorite Quotes:
"Three can keep a secret if two of them are dead."
~ Benjamin Franklin
Favorite Activities
I love to TALK, draw, watch tv, hang wit frends,and play games nd sum sports.

Comment Wall (20 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 9:28pm on March 8, 2010, Roxana Cullen 16 said…
HEY!!!!! hows it going???? :)
At 10:41pm on November 23, 2009, Emily smith said…
TEAM JACOB!!!!!!!!!!!!!!!!!! RORRRRRRRRRRR
At 2:36pm on November 10, 2009, Roxana Cullen 16 said…
well she didnt let me in LOL my email is supergirlabril@yahoo.com email me !!!! do u have a phone ????
At 2:32pm on November 9, 2009, Roxana Cullen 16 said…
OMG !!!!!!!!!! i tryed out 4 volleyball but since i didnt go the last day of tryouts the lady told me she wasnt gonna put me on the team LOL it sux!!!!!!
At 2:53pm on September 11, 2009, Roxana Cullen 16 said…
hey diana !!!!!!!!!! yup i moved !!! hows life ???
At 10:20pm on August 30, 2009, Emily smith said…
hey im finally on the twilight saga!!!
At 6:31pm on August 18, 2009, twilightluver said…
its pretty fun
At 11:57pm on August 13, 2009, twilightluver said…
cool i started skool earlier!:(
At 11:56pm on August 13, 2009, twilightluver said…
cool, i started skool earlier u than u:( i already have a test!!!
1 <3 the host
At 12:04am on August 1, 2009, twilightluver said…
yup its princess_sereen@yahoo.com email me! btw i read the host it was.......................... AWESOME! I THINK IT BETTER THAN TWILIGHT A LITTLE! I LOVE IT SO MUCH
 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service