The Twilight Saga

Georgia
  • Female
  • Essex
  • United Kingdom
Share Twitter
  • Blog Posts
  • Discussions
  • Events
  • Groups (4)
  • Photos (19)
  • Photo Albums
  • Videos

Georgia's Friends

  • lizzy marie lovely
  • Terri Denise Scott
  • zacquisha corianna edwards
  • toni
  • Dawn
  • ashley marie rojas
  • Lunairia Family
  • The Elington Family
  • kaitlyn
  • sweetishbubble
  • Vivienne May Cullen
  • SpyderMunkii
  • TwiღIsabella
  • Lifer
  • Aaliyah [♥]TM

Latest Activity

x♥eRiKa♥x left a comment for Georgia
"hey girl!!!! how have you been??? idk if you still come on here but i havent been on here in foreva and its been too long since we talked!! how have you been?? miss you loads!! <3<3"
Aug 14, 2010
Georgia is now friends with Terri Denise Scott, toni, ashley marie rojas and 2 more
Jul 6, 2010
Georgia left a comment for x♥eRiKa♥x
"hey hey :) long time no chat! where you bin?! xxxx"
Feb 18, 2010
Georgia updated their profile
Feb 15, 2010
Georgia and Lunairia Family are now friends
Jan 22, 2010
Georgia left a comment for x♥eRiKa♥x
"Erika! OMG! Its been so long! how you been babe?! itss been ages since we last had a catch up? what you been up to?! i miss you!"
Nov 13, 2009
Georgia left a comment for x♥eRiKa♥x
"Heyy, JJust Bin Outt Nd Aboutt. Wbu?"
Sep 23, 2009
x♥eRiKa♥x left a comment for Georgia
"i kno right!!!!!!! i missed you like crazy where hav you been??? hidin under a rock! lolz wats new??? xxxxxxxxxxxxxxxxx"
Sep 22, 2009
Georgia left a comment for x♥eRiKa♥x
":o! ERIKA! Its Been So Long! Howa You Bbe?! I Misseddd Youu!! xxxxxx"
Sep 19, 2009
Georgia replied to Carmen's discussion Shattered Dreams in the group Fan Fiction
"Omg Carmen. Ii'm Practically Crying You Spaz! Excellent Chapter. Honestly. Very Powerfully Written. Hark At Me, The Dumbass Commenting On This Genius Bit Of Work. Yes, I Am Licking Your Arse So You'll Call Tonightt! I Need To Talk…"
Sep 17, 2009
x♥eRiKa♥x left a comment for Georgia
"hey!!! where hav you been??? xxxxxxxxxxxxxxxxx"
Aug 18, 2009
Georgia left a comment for Carmen
"Adrianna Or W.e Seeing Him Naked. No OJ. I Dont Know! Do Chapter 12 And I'll Do Chappter 10 Around It. Can You Call My Dads Housephone? xx"
Jul 30, 2009
Carmen left a comment for Georgia
"Sowwweeee! So Miserable!!! Nigeria In !!!!!!!FOUR!!!!!! Days!!!!!! (Still Praying For Nuclear Wars Or Something Of The Kind!) Have You FInished Chap 10??? If Not Can You Tell Me How You Want It To End So I Can Start Chap 12 Before I Go!=D Missing…"
Jul 30, 2009
Georgia left a comment for Carmen
"UGH! Lost My Phone! Why Havent U Called?"
Jul 29, 2009
Georgia left a comment for kenna boo
"So Sorry!! Thanks For Reading Though, Really Appreciate It xx"
Jul 23, 2009
 

My Heart Beats Twilight ! <3 x

Profile Information

Five Things Everyone Should Know About You?
Chatty
Loud
Bubbly
Up For A Laugh
When Did You First Read Twilight (year) and how many times have you read a Twilight Book (total)?
2009

12 Times x
Team Edward or Team Jacob? Why?
Team Edward.
One Word.
PHWOARR.
Which Character Are You Most Like?
Bella.
Clumsy.
Stubborn.
And, I Love Edward!
Favorite Books
TWILIGHT.
What is Your Favorite Music
Any.
Favorite Quotes:
"Bella, You Are My Life Now" Edward Cullen

"So The Lion Fell In Love With The Lamb"
What A Stupid Lamb" Edward Cullen And Bella Swan
What A Sick Masochistic Lion"

"I May Not Be Human, But I'm Still A Man" LOVE IT!

"Stupid, Annoying, Theiving Vampire!" - Bella
"What Did I Do?" - Alice

Georgia's Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

Comment Wall (83 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 2:16pm on August 14, 2010, x♥eRiKa♥x said…
hey girl!!!! how have you been??? idk if you still come on here but i havent been on here in foreva and its been too long since we talked!! how have you been?? miss you loads!!
<3<3
At 7:00pm on December 23, 2009, ♥☺♪₮aﬠlסּr♪☺♥ said…
MyHotComments.com
MyHotComments
(:
<3
taylor

At 5:58pm on September 22, 2009, x♥eRiKa♥x said…
i kno right!!!!!!! i missed you like crazy where hav you been??? hidin under a rock! lolz wats new???
xxxxxxxxxxxxxxxxx
At 2:39pm on September 18, 2009, Andrea Ellerbee said…
Hey! haven't been on in awhile how r u?Work been crazy,counting down the day's til New Moon woohooo
At 3:30pm on August 18, 2009, x♥eRiKa♥x said…
hey!!! where hav you been???
xxxxxxxxxxxxxxxxx
At 5:05pm on July 30, 2009, Carmen said…
Sowwweeee!
So Miserable!!! Nigeria In !!!!!!!FOUR!!!!!! Days!!!!!! (Still Praying For Nuclear Wars Or Something Of The Kind!)
Have You FInished Chap 10??? If Not Can You Tell Me How You Want It To End So I Can Start Chap 12 Before I Go!=D
Missing You Already. Better Meet Up When I Get Back Or Else....!!!
xXx
At 2:08am on July 23, 2009, kenna boo said…
hey, i went to go read bloodlust, and i could not find it and then i relized you changed your icon pic... ya that took me about a good. 5-10 min. lol
At 3:10pm on July 13, 2009, x♥eRiKa♥x said…
hey your back!!!! oh i hope you feel better!!! i have been good just relaxin and freakin out. i got a new dance partner his name is alex and im sooo happy ryans out of the picture. lolz =D
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
At 4:26pm on July 10, 2009, x♥eRiKa♥x said…
and just saw your buddy poke!!! you got swin flu??? feel better soon!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
At 4:25pm on July 10, 2009, x♥eRiKa♥x said…
hey where you been??
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
At 6:34pm on June 30, 2009, x♥eRiKa♥x said…
hey where you been???
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
At 12:20pm on June 25, 2009, x♥eRiKa♥x said…
awesome!!!!!!!! thats sounds like soo much fun!!!! i love theme parks!!! and karate??? its just seems sooo hard.ome i could never do that!! what kinda show is it??? im sooo happy for you!! we have a week for winter break and a week for spring break.we have only been have for about a week now. my day has been good and i have been sooo relaxed and my dance practice has been canceled for three times in a row. and tell me how my neighbor was outside the other day mowin the lawn without a shirt on and yes it was ryan i was like wow wow wow!!! lolz lolz
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
At 5:14pm on June 23, 2009, x♥eRiKa♥x said…
hey hon i kno!!!!!!!!!! that sucks!!!!!!!! lolz i would hate it!!!!!! but do you get like weeks off durin the school year???? how was your day??? good i hope!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
At 6:15pm on June 22, 2009, x♥eRiKa♥x said…
hey hey sorry for the delay are you serious????? thats orture right there. we get off for two months and a half. oh how much i missed the summer when do get on break????
xxxxxxxxxxxxxxxxx
At 3:33am on June 21, 2009, ♥♠♥Аnna ♥♠♥ said…
what`s up?

At 1:37pm on June 20, 2009, x♥eRiKa♥x said…
your still in school?!?! ome when do you start summer vacation???? and i kno what you mean!!! im sooo bored cuz my friend wont let me twilight cuz she says i have to wait till i go to her house and i go there sundays and mondays but shes like thats for dance practice cuz she wants to watch twilight too sooonow im oh so bored lolz and my finger is throbbing cuz it got cut open and it was way grosssss lolz
xxxxxxxxxxxxxxxxx
At 5:53pm on June 19, 2009, x♥eRiKa♥x said…
lolz i kno right!!!!!!!!!! lolz yeah im gonna try to be like a really goooood friend with him cuz hes just sooo freakin funny!!!! lolz how was your day???? good i hope!!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxx
At 2:31pm on June 18, 2009, x♥eRiKa♥x said…
thank you!!!!! and im sooooooo happpy!!!! ohhh that sucks i hate exams but today i just had my last two excams of history and english and it was my last day of school im soo happy!!!!! and yeah im still dancin i have to tell you what he said to me!!!!! it was sooo wrong he called me a stalker but accused me of havin a boyfriend but i was like noooooooo and he was like ooo kay and hehehe he claimed that i was watchin lolz how is your day???
xxxxxxxxxxxxxxxxx
At 12:57pm on June 15, 2009, x♥eRiKa♥x said…
heyy heyy heyy i been good soo glad to hear from you i was wonderin where you went well i dont like my dance partner anymore i like this new guy his name is russell and i kinda liked him since like december cuz hes cute but idk what to do my friend has his number but im not sure if to take it cuz i dont wanna be like a stalker lolz and i was at dance practice yesterday and there was this really hot guy there and hes sixteen sooo you kno i might bust a move or sometthing. my friends say i bounce back fast but i was like i just dont like ryan anymore hehehe

how have you been?? anything good goin on??
xxxxxxxxxxxx
At 9:36am on June 7, 2009, x♥eRiKa♥x said…
hey georgia where hav you been??????
xxxxxxxxxxxxxxxxx
 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service