The Twilight Saga

JaCyLaUtNeR*~
  • Female
  • United States
Share Twitter
  • Blog Posts
  • Discussions
  • Events
  • Groups (1)
  • Photos (93)
  • Photo Albums
  • Videos

JaCyLaUtNeR*~'s Friends

  • LuLu **TEAM JACOB**
  • Super Twi-Girls
  • Heather
  • savannah ~kedas~

JaCyLaUtNeR*~'s Groups

 

JaCyLaUtNeR*~'s Page

Latest Activity

JaCyLaUtNeR*~ and Heather are now friends
Feb 7, 2010
JaCyLaUtNeR*~ and LuLu **TEAM JACOB** are now friends
Jan 18, 2010
Super Twi-Girls and JaCyLaUtNeR*~ are now friends
Jan 9, 2010
JaCyLaUtNeR*~ replied to Official Team Jacob Captain's discussion Chat Group in the group Official Team Jacob
"ha ha ME TOO!! lol"
Jan 9, 2010
JaCyLaUtNeR*~ replied to Jas's discussion Did you now there are only 171 days left untill the movie Eclipse comes outin theaters:) in the group Official Team Jacob
"haha isnt he pretty? lolz i mean handsome/ beautiful?"
Jan 9, 2010
JaCyLaUtNeR*~ replied to Jas's discussion Did you now there are only 171 days left untill the movie Eclipse comes outin theaters:) in the group Official Team Jacob
"pshh. i cant wait to see Taylor with his shirt off!!! lolz 8D"
Jan 9, 2010
JaCyLaUtNeR*~ replied to Official Team Jacob Captain's discussion Chat Group in the group Official Team Jacob
"Hola! I'm not Mexican, no. i live in Iowa. i just like saying HOLA!!!! :^)"
Jan 9, 2010
JaCyLaUtNeR*~ updated their profile
Jan 8, 2010
JaCyLaUtNeR*~ replied to Blood Moon Wolf Pack's discussion did Taylor Lautner and Taylor Swift break up? in the group Official Team Jacob
"idc. i could listen to more if you have more! :)"
Jan 8, 2010
JaCyLaUtNeR*~ replied to jacobsimprint's discussion People's Choice Awards Breakout Actor in the group Official Team Jacob
"haha 8D"
Jan 7, 2010
JaCyLaUtNeR*~ replied to jacobsimprint's discussion People's Choice Awards Breakout Actor in the group Official Team Jacob
"it worked! THANK YOU!!!! :)"
Jan 7, 2010
JaCyLaUtNeR*~ replied to jacobsimprint's discussion People's Choice Awards Breakout Actor in the group Official Team Jacob
"YAY!!! can someone send me a pic of what he looked like?"
Jan 7, 2010
Alice Cullen(ashley grenne) left a comment for JaCyLaUtNeR*~
"TEAM EDWARD or TEAM JACOB ???? "
Jan 6, 2010
JaCyLaUtNeR*~ posted photos
Jan 3, 2010
JaCyLaUtNeR*~ left a comment for JaCyLaUtNeR*~
"haha no problem! idk how to start one! ik ik. LAME! but i just joined about 4 days ago. so if you could tell me that would be AWESOME!!!! and i like ur pic btw. is that you?"
Jan 3, 2010

Profile Information

When Did You First Read Twilight (year) and how many times have you read a Twilight Book (total)?
i first started at the end of last school year and ive read them total 3 times.
Team Edward or Team Jacob? Why?
Team Jacob. Why? because EDWARD BITES!!! (no offense Robert)
Which Character Are You Most Like?
Probably Jacob. and im not just saying that because i lose my temper really easily.
Favorite Books
Twilight Saga, Juliet Dove, Queen of Love, the Immortals Series, and Way Down Deep
What is Your Favorite Music
I'm not all that into Hip hop/ Rap, but there are some good songs in that category, but i also like pop and country.
Favorite Movies, TV Shows, Games:
Movies (not in order from fave to least fave):
Up, Twilight, New Moon, all Harry Potters, and Cars (<--- sorry! so cute!)
Favorite Quotes:
my fave quote would have to be "dont look back unless thats where you were planning to go" or "if you love somebody, set them free. if they return, they were always yours. if they dont, they never were."
Favorite Activities
playing basketball and running. oh! and hanging out with my besties!!! (who are also TwiHards ( :)

JaCyLaUtNeR*~'s Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

Comment Wall (3 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 8:43pm on January 6, 2010, Alice Cullen(ashley grenne) said…
TEAM EDWARD or TEAM JACOB ????

At 6:32pm on January 3, 2010, JaCyLaUtNeR*~ said…
haha no problem! idk how to start one! ik ik. LAME! but i just joined about 4 days ago. so if you could tell me that would be AWESOME!!!! and i like ur pic btw. is that you?
At 5:00pm on January 3, 2010, savannah ~kedas~ said…
thanks 4 commenting on my disscousion
 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service