The Twilight Saga

Kathyn's Friends

  • melissa
  • Danielle Chappell Cullen Hale
  • PurPl3_n!nj@~emmettl<3ver44!!!
  • Misty  Lindsey
  • Brandi  Smith
  • JessyGirl!
  • Britt
  • The Mad Hatter
  • RandaJo
  • Amy Phillips
  • Maddy and Harry Potter
  • clumsyasbellaliterally
  • Miss Amanda
  • Elena Gilbert
  • Renesmee
 

So I would love to have the same power as Alice! I'm kinda like Alice in that way ;) But I also kinda look like rosalie.. not even close to the beauty she has just the hair.. only curlier ;) '

Latest Activity

edward cashley replied to Kathyn's discussion Jasper and Bella?? in the group Fan Fiction
"post more soon"
Aug 9, 2013
edward cashley replied to Kathyn's discussion Jasper and Bella?? in the group Fan Fiction
"post more soon it is good"
Feb 21, 2012
Roza<3 replied to Kathyn's discussion Different Bella in the group Fan Fiction
"Definatly Five... It sounds rather interesting :)"
Mar 28, 2011
Alexia Jackson ~*Percy's Girl*~ replied to Kathyn's discussion Jasper and Bella?? in the group Fan Fiction
"write more now or I'll send Emmy Bear after u!!!!!!!! GRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! here he comes u better post more soon before he gets u!!! lol jk plz plz plz plz plz plz post more"
Jun 24, 2010
Marshmallow replied to Kathyn's discussion A different ending to new moon ( not what your expecting..) in the group Fan Fiction
"Omg that was sooooo good"
Jun 12, 2010
Kathyn is now friends with Team Edward<3 and melissa
Jun 4, 2010
Langston Price Smith replied to Kathyn's discussion Jasper and Bella?? in the group Fan Fiction
"Awesome story post more please-Rosalie Hale"
May 20, 2010
AlEx§EiRn§jAkE§lAvI§DaYsIa§LoVi replied to Kathyn's discussion Jasper and Bella?? in the group Fan Fiction
"i love it more plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz"
May 20, 2010
aly*lautner replied to Kathyn's discussion It doesn't feel right anymore... in the group Fan Fiction
"omg!! love it :)"
May 16, 2010
♥vamplvr27♥ replied to Kathyn's discussion It doesn't feel right anymore... in the group Fan Fiction
"love it!! post more soon!!!"
May 1, 2010
lena may wise replied to Kathyn's discussion It doesn't feel right anymore... in the group Fan Fiction
"i loved it"
Apr 30, 2010
Kathyn replied to Kathyn's discussion It doesn't feel right anymore... in the group Fan Fiction
"Thank you :) and yes I can keep you updated brandi:)"
Apr 30, 2010
Kathyn and Brandi Smith are now friends
Apr 30, 2010
Brandi Smith replied to Kathyn's discussion It doesn't feel right anymore... in the group Fan Fiction
"it is so good can u please keep me updated??"
Apr 29, 2010
Kathyn replied to Kathyn's discussion Jasper and Bella?? in the group Fan Fiction
"I'm not sure exactly. I put the discussion title as this doesn't feel right. but it may change"
Apr 29, 2010
Kathyn replied to Kathyn's discussion It doesn't feel right anymore... in the group Fan Fiction
"Oh geez well you caught my first mistake! lol :) and yes it shoul dbe "I'm sure she will say yes to whatever it is. You are like a daughter to her." I just made a goof! haha :) Thanks for your comments I appreciate it"
Apr 29, 2010
Mandiberry replied to Kathyn's discussion It doesn't feel right anymore... in the group Fan Fiction
"This is amazing just one question...Jasper says "Im sure she will say yes to whatever it is. She is like a daughter to you." I thought Bella and Jasper were talking about Esme... so wouldn't it be "Im sure she will say yes to…"
Apr 29, 2010
star replied to Kathyn's discussion It doesn't feel right anymore... in the group Fan Fiction
"omfg more pretty please"
Apr 29, 2010
Kathyn replied to Kathyn's discussion Jasper and Bella?? in the group Fan Fiction
"kay.. so I know you guys want me to update but I am just startin ga new story because I can' tget back into the heart of this one.. and don't know where to take it.. I'ms orry"
Apr 29, 2010
Kathyn and Danielle Chappell Cullen Hale are now friends
Apr 29, 2010

Profile Information

Five Things Everyone Should Know About You?

Get a playlist! Standalone player Get Ringtones



I'm an all around person
I LOVE TWILIGHT
I've read the books 22 times working on 23
I'm a volleyball player
I'm a Freshman
When Did You First Read Twilight (year) and how many times have you read a Twilight Book (total)?
Ummm.... A month before it came out as a movie...22 times working on 23
Team Edward or Team Jacob? Why?
Edward...I'm in love with there family.
Which Character Are You Most Like?
Alice..I'm very lively and into what she likes.
Favorite Books
Twilight
Marked Series
What is Your Favorite Music
All kinds...I'm into Taylor Swift at the moment
Favorite Movies, TV Shows, Games:
Gilmore Girls
Secret Life of an American Teenager
Grey's Anatomy
What I Like About You
Favorite Quotes:
Dance like no ones watching and love like love don't hurt.
Live life one day at a time...you never know when it will end.
Favorite Activities
Volleyball
Piano
Fishing
Reading

My stories!

A different ending to new moon ( not what your expecting..)
Volturi
Different Bella
and I'm cowriting with blondett and shakara on -when we met-

enjoy!

Kathyn's Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

Comment Wall (18 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 5:45am on May 16, 2010, aly*lautner said…
hiya, i was just wonderin if u were gonna continue Jasper and Bella... :) thnxx
aly
At 8:03pm on February 13, 2010, Misty Lindsey said…
At 12:11am on August 6, 2009, alondra figueroa said…
HI CHAPTER FIVE IS UP PLEASE READ AND COMMENT HERE IS THE WEBSITE

http://www.thetwilightsaga.com/group/fanfiction/forum/topics/what-if-edward-left-and-bella
At 11:00pm on July 15, 2009, Bella Thorne said…
ok lol
At 10:28pm on July 15, 2009, Bella Thorne said…
maybe another day then...almot none of the girls are on.
At 8:27pm on July 15, 2009, Bella Thorne said…
is it ok if we make the party today?
At 8:41pm on June 28, 2009, Alice Cullen said…
thnx 4 the comment! :)
At 5:15pm on May 6, 2009, shayla said…
NEW SEGMENT OF SomethinDifferent!! JUST OUT!!

http://www.thetwilightsaga.com/forum/topics/somethingdifferent-a-new-bella?groupUrl=fanfiction&id=2570916%3ATopic%3A5365164&groupId=2570916%3AGroup%3A422&page=2#comments

^^ please read!!
At 10:40pm on April 28, 2009, Summer said…
Well considering I wrote it down 30 minutes ago, and just posted it, idk. :) I guess whenever i get another idea :)
At 10:28pm on April 28, 2009, Summer said…
thx alot for the complement on my fanfiction :)
 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service