The Twilight Saga

Bella's Sweet Renesmee's Friends

  • mayaloves_edward
  • elly black
  • ®Isabella Marie Swan-Cullen
  • Abby
  • Xena Fairale
  • twilight freakk<3
  • Kirsten Rose Berg
  • Halie Barnett
  • XxMariexX
  • Alyson Rae stoner
  • Smorzie
  • sarah
  • ashley nessie  вєηєƒι¢ι ¢υℓℓєη!
  • Leeah
  • the cullen family

Bella's Sweet Renesmee's Groups

 

You Say OMG I Say RAWR!!!! lol :p

Latest Activity

Renesmee and Bella's Sweet Renesmee are now friends
Feb 6, 2010
Bella's Sweet Renesmee and ®Isabella Marie Swan-Cullen are now friends
Aug 12, 2009
Bella's Sweet Renesmee left a comment for Joss
"Yeah ive been playin volleyball and listenin 2 music.I just now finished city of ashes im on the 1st few pages of city of glass"
Jul 20, 2009
FlawlessFlaw left a comment for Bella's Sweet Renesmee
"oh nuttin really"
Jul 20, 2009
Bella's Sweet Renesmee left a comment for Joss
"i luv the mortal instruments book im on the city of glass."
Jul 20, 2009
Bella's Sweet Renesmee left a comment for FlawlessFlaw
"yep i have a saga! so whats been up! :p"
Jul 20, 2009
FlawlessFlaw left a comment for Bella's Sweet Renesmee
"hey! i had no idea u had a saga!"
Jul 17, 2009
Bella's Sweet Renesmee and ★Saяah Elizabєth★ are now friends
Jul 16, 2009
Bella's Sweet Renesmee left a comment for FlawlessFlaw
"Hey paige its kenzie i didnt know u were on the saga! I know we probably will never be friends again but i apologize for all the trouble i caused u and miranda."
Jul 13, 2009
Bella's Sweet Renesmee updated their profile photo
Jul 6, 2009
Bella's Sweet Renesmee updated their profile
Jul 6, 2009
Bella's Sweet Renesmee is now friends with sarah and Abby
Jun 30, 2009
Bella's Sweet Renesmee and Halie Barnett are now friends
Jun 14, 2009
Morgan Catherine left a comment for Bella's Sweet Renesmee
"Hey thank you for adding my quote...this is how i'm gonna type mine: Me: Hey ya wanna dance? Guy:Huh? Me: So you WOULD walz with me!! Guy:I don't know that crap Me: Ok we can just tango!! :D"
Jun 6, 2009
Morgan Catherine commented on Bella's Sweet Renesmee's blog post Yay!
"My brother is the most awesome idiot ever!!"
Jun 6, 2009

Profile Information

Five Things Everyone Should Know About You?
- I play Volleyball
- I like to read
- I'm taken by a guy named Sam(whom which i love)
- I like being diffrent and I like Diffrent ppl
-I have lots of friends :)
- Idk what else to say im just gonna be diffrent and put 7 things.
- WOO! ok im done typing stuff bout me.
When Did You First Read Twilight (year) and how many times have you read a Twilight Book (total)?
I read the book in 2008.I read alittle of twilight right b4 it got really popular.I didn't really like it at 1st.I just read a few pages abd i was like this book is ok.Then all my friends started readin it so i picked the book back up.Before I realized it i was done with the whole series and I was addicted.
Team Edward or Team Jacob? Why?
I'm Team Edward,but I still love the La Push Gang.I just like the vamps alittle more.Dont get me wrong I like both,just vamps alittle more.
Which Character Are You Most Like?
Rosalie and Bella.Im really clumsy like Bella.I can also be really mean when i want to like Rosalie.Generaly I'm a really nice girl though.
Favorite Books
Twilight,Mortal Instruments Series,Blue Bloods,Night World,Vampire Academy,Evernight and Evermore.
What is Your Favorite Music
Metal,Classical Rock,Emo Pop,50's,60's,70's,80's,and prestn day music and last but not least the Twilight Soundtrack.Some of my fav. bands are:Tokio Hotel,Hawthorne Heights,Cute Is What We Aim For,Escape The Fate,Bullet For My Valentine,Drowning Pool,Lynyrd Skynyrd,WhiteLion,Duran Duran,My Chemical Romance,Shinedown,White Strips,As I Lay Dying,Avenged Sevenfold,Nirvana,Motley Crue,Snakes of Eden(swedish punk band i saw on t.v),Shiny Toy Guns,Bring Me The Horizon,Mayday Parade,All Time Low,3oh!3,Cobrastarship,NeverShoutNever,I Set MY Firends On Fire,The Academy Is...,Hey Monday,Scene Kidz,Brokencyde,GreenDay,Boys Like Girls,Rise Against,From Behind These Walls,White Lies,blessthefall,There For Tomarow,A Day To Remeber,Punk Goes To Pop.Some of these bands im anticipating on hearing.I have to buy the cd so i can hear them cuz i have slow internet.But i no ill like them.
Favorite Movies, TV Shows, Games:
Movies-Twilight,Blood & Chocolate,The Hills Have Eyes,X-Men.
Games-Idk
T.V Shows-Lots of them.
Favorite Quotes:
The voice I would run through fire for,less dramaticly slosh through the cold and endless rain.

~Bella New Moon

Take care of My Heart I Left it with You.

~Edward New Moon

And so the Lion Fell in Love with the Lamb...

~Edward Twilight

You've kept me waiting a long time.

I'm sorry ma'm.

~Alice and Jasper

~Sometimes the Heart sees Whats Invisible To the Eye.

~But If you ever bring her back dameged again,and I dont care whose fault it is,I dont care if she merely trips,or if a meteor falls out of the sky and hits her in the head,if you return her to me in less than perfect condition than I left her in,you will be running with 3 legs.Do you understand that,mongrel.

-Edward

I hate you Jacob Black

Thats good.Hate is a passionate emotion.

I'll give you passionate,Murder,the ultimate crime of passion.
~Bella Cullen and Jacob Black

Alice has made all the difference.

This is a climate I enjoy.

~Jasper

.~Hey You Wanna Dance? So You Do Wanna Waltz With Me! Ok Thts Cool We'll Tango!

~Morgan Keenum
Favorite Activities
Playin VolleyBall,Watching T.V,Reading and tlkin on the phone

Bella's Sweet Renesmee's Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

Bella's Sweet Renesmee's Blog

BAND BANQUET!!!!!!! YAY

Posted on May 17, 2009 at 11:04pm 0 Comments

I know this sounds nerdy but im so excited about band banquet cuz im gonna with the love of my life! I got a drop dead gorgeous dress and me and my bff morgan r gonna be lil' hotties! lol :) My one of my other bff(not gonna name) used to date my bf/love of my life,and shes still in love with him.:( she makes me feel bad cuz u ask her whats wrong and she always says oh im just upset and the other day she puked and we asked her why and she said she was stressed and upset.She became emo cuz of him… Continue

Yay!

Posted on April 26, 2009 at 7:26pm 1 Comment

I just got back from Atlanta Georgia with the hightschool band.We got back 1:00 our time.It took 5 hours to get there and 5 hours to get back.Then all the way home Garrett,Eric,Dylan,Blake,and Winn wouldn't shut up singing show tunes and songs like another one bites the dust.On the way there Garrett wanted to be funny and brought Power Rangers to watch on the Charter bus.So we watched Power Rangers and listened to the guys count the flips the Power Rangers did.Then on the way back we watched… Continue

WOOT TO DA HOOT!

Posted on March 9, 2009 at 9:39pm 0 Comments

Hello My Twihard Friends! I think Stephanie Meyer Should write a book about Renesme and Jacob's life together.I also think Jacob and Nessie make an adorable couple!

Comment Wall (32 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 4:29pm on July 20, 2009, FlawlessFlaw said…
oh nuttin really
At 9:27pm on July 17, 2009, FlawlessFlaw said…
hey! i had no idea u had a saga!
At 8:08pm on July 2, 2009, Hilarie said…
wow morgan i wonder bout you but your my bestest buddy and sis i'm not going to let brother in law treat you like that
At 5:08pm on June 6, 2009, Morgan Catherine said…
Hey thank you for adding my quote...this is how i'm gonna type mine:
Me: Hey ya wanna dance?
Guy:Huh?
Me: So you WOULD walz with me!!
Guy:I don't know that crap
Me: Ok we can just tango!! :D
At 10:54am on June 2, 2009, Little Alice said…
noooooooooo! it's: Taquitos!!!!!!!
At 12:51pm on May 26, 2009, Little Alice said…
cupcakes!!!!!!!!!
At 12:50pm on May 26, 2009, Little Alice said…
cupcakes!!!!!!!!!
At 1:05am on May 23, 2009, iris said…
At 10:11pm on May 18, 2009, twilight freakk<3 said…
heyy:]]
thanx for the add!
At 3:18pm on May 18, 2009, Hilarie said…
PRESTON IS A REAL LIFE JACOB I HATE HIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service