The Twilight Saga

edwardlovetwilighter
  • Female
Share Twitter

Edwardlovetwilighter's Friends

  • Daddy's Lil Angel
  • Marie Loves Twilight!
  • mrs.cullen
 

HI!!! i love edward cullen, forever! <3

Latest Activity

Emily left a comment for edwardlovetwilighter
"Ohhhhh Happy Birthday just herd can you please add me"
Sep 13, 2009
edwardlovetwilighter updated their profile
Jun 7, 2009
edwardlovetwilighter commented on edwardlovetwilighter's photo
Thumbnail

mandy's camera stuff- my twilight stuff 24017

"i found a pic of a girl from harvest moon my sister found and it looked a lil like bella and when i drew it it look even more like her.. so i drew her and it turned out awsomer, maybe better then the origonal, but i drew the guy from my head :)"
May 15, 2009
edwardlovetwilighter posted photos
May 15, 2009
edwardlovetwilighter posted photos
Apr 9, 2009
edwardlovetwilighter posted photos
Mar 22, 2009
Daddy's Lil Angel and edwardlovetwilighter are now friends
Mar 1, 2009
edwardlovetwilighter left a comment for edwardlovetwilighter
"thanxs i love you page 2! lol! yes finally someone who knos how i feel! me and my cousin made a jacob haters club :P TEAM EDWARD FOREVER! jacob dosent deserve to be in edwards presents! die!"
Feb 22, 2009
edwardlovetwilighter posted photos
Feb 22, 2009
edwardlovetwilighter updated their profile photo
Feb 22, 2009
edwardlovetwilighter and Alice Cullen are now friends
Feb 22, 2009
edwardlovetwilighter commented on Taylor Cullen*'s photo
Thumbnail

Isle Esme

"nice job :) thats sapose to be the sceen from breaking dawn on their honeymoon right? awsome job! I love it! :) :F"
Feb 21, 2009
edwardlovetwilighter commented on edwardlovetwilighter's photo
Thumbnail

oed2

"lol me 2! edward is like my life :) i so wish i was bella! lol ocd is obsessive compolsive disorder"
Feb 21, 2009
edwardlovetwilighter commented on edwardlovetwilighter's photo
Thumbnail

22

"lol this was just a pic i did for msn :) i love it :P <3 lol"
Feb 21, 2009
edwardlovetwilighter commented on edwardlovetwilighter's photo
Thumbnail

lion lamb3

"i took the pic from this site and did it on picnik :)"
Feb 21, 2009
edwardlovetwilighter posted a video

Edward and bella-love song

this is a video i found on youtube and i put it on my favs and i really like it :)
Feb 20, 2009

Profile Information

Five Things Everyone Should Know About You?
1.some people say i look like bella or remind them of her :D
2.i love edward cullen...:) lol
3. i am SUPER obsessive over the twilight saga!!!!!!! it is my life :D (of coarse)
4.i have OED (obsessive edward dissorder) and OTSD (obsessive twilight saga dissorder) <3
5.I LOVE EDWARD!!!!!!!!:d <3<3<3....lol
When Did You First Read Twilight (year) and how many times have you read a Twilight Book (total)?
i read it in 2007 or 2008....dont remember really :(
and i read twilight 3 times (so far), new moon twice, eclipse twice, and breaking dawn like 3-4 times :D and i am re-reading the whole saga again and again until i die :)
Team Edward or Team Jacob? Why?
TEAM EDWARD ALL THE WAY!
cuz i fell in love wit edward as soon as i read twilight! :) and also cuz i HATE no DISPIZE jacob! ugh.....and also cuz edward is so loving and totally HOT....lol but i love the CHARACTER edward more than the one in the movie :) cuz he loves bella so much and would do anything for her :)
Which Character Are You Most Like?
Bella :) i am climsy at times and shy but fun to be around once i get to kno people for a while and dont like to be the center of attention, and somewhat self-consions and inscure, and i love vampires :)lol (mostly edward! <3)
Favorite Books
Twilight and Breaking dawn :D <3
What is Your Favorite Music
paramore, muse, and linkin park .....alot more :) mostly awsome guitar songs :) and i like so piano songs too :)

paramore- decode, i caught myself and misery buissness.
muse- super masive blackhole, assassin, time is running out, ect.
linkin park- papercut, leave out all the rest, ect,
more and more :) too much to type down :P
Favorite Movies, TV Shows, Games:
TWILIGHT! TWILIGHT! TWILIGHT! <3<3<3
Favorite Quotes:
too many to say! all from twilight eclipse and breaking dawn.....not many from new moon tho
and one from night world and greys anatomy...."you dont love someone for beauty, you love them because they sing a song only u can understand"- nightworld no.1; james "secret vampire" (it said you dont love a girl, but i changed it lol) and "did you say it?..i love you..i dont ever wanna live without you..you changed my life..did you say it?...make a plan, set a goal, work toward it, but every now and then, look around, drink it in..because this is it.. it might all be gone 2morrow"- greys anatomy season 5 final episode...lol
Favorite Activities
reading :)

edwardlovetwilighter's Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

edwardlovetwilighter's Videos

  • Add Videos
  • View All

Comment Wall (2 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 10:14am on September 13, 2009, Emily said…
Ohhhhh Happy Birthday just herd can you please add me
At 7:47pm on February 22, 2009, edwardlovetwilighter said…
thanxs i love you page 2!

lol! yes finally someone who knos how i feel!
me and my cousin made a jacob haters club :P
TEAM EDWARD FOREVER!
jacob dosent deserve to be in edwards presents! die!
 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service