The Twilight Saga

Moriah Yancey
  • Female
  • Jacksonville, NC
  • United States
Share Twitter
  • Blog Posts
  • Discussions
  • Events
  • Groups (5)
  • Photos (56)
  • Photo Albums
  • Videos

Moriah Yancey's Friends

  • Amanda *Cullen*
  • Bella Destiny White Rose
  • Vampire Cullen Gurl
  • Melissa  Heston
  • Harmoniee Valentine
  • sueann
  • OneDirectioner♥
  • Maria Hall Mason
  • Irmasencullens
  • JJ
  • Nicki Marie Hazelett
  • Bianca Amanda Doutly
  • Official Team Edward Captain
  • Soneila Monique Darden
  • 11-20-09
 

Welcome, Edwardz Wifie

Latest Activity

Moriah Yancey liked Hachette Book Group's group Official Team Bella
Feb 21, 2012
Moriah Yancey liked Hachette Book Group's group Official Team Jacob
Feb 21, 2012
Moriah Yancey liked Hachette Book Group's group Official Team Edward
Feb 21, 2012
Moriah Yancey liked Hachette Book Group's group Official Team Edward
Feb 21, 2012
Nicki Marie Hazelett and Moriah Yancey are now friends
Nov 23, 2011
Bella Destiny White Rose left a comment for Moriah Yancey
"dont worry my wreckerd is clean=)"
Mar 24, 2011
Bella Destiny White Rose left a comment for Moriah Yancey
"lol yeah it is i have a nintendo dsi with enternet on it and an xbox 360 with xboxlive with it as well but they got taken away from me due to personal reasons dealing with me my boyfriend who i have been with for two years now my aunt laura and the…"
Mar 4, 2011
Moriah Yancey left a comment for Bella Destiny White Rose
"hahaha it's okk, i understand, it was hrd for me to get on here b4 i got my laptop"
Mar 2, 2011
Bella Destiny White Rose left a comment for Moriah Yancey
"srry i didnt commet earlier im in school and i dont have a com of my own so until i own one i wont be on verry much =("
Mar 2, 2011
Bella Destiny White Rose left a comment for Moriah Yancey
"lol yeah me too"
Mar 2, 2011
Moriah Yancey commented on Hachette Book Group's group Official Team Edward
"B e a uuuuuutifulll pics!!"
Feb 27, 2011
Moriah Yancey commented on Hachette Book Group's group Official Team Edward
"Ur not exactly our favorite person either........."
Feb 27, 2011
Moriah Yancey commented on Hachette Book Group's group Official Team Edward
"o thank god! i was about to lose my mind. Hello Midnight Sun!"
Feb 20, 2011
Moriah Yancey left a comment for Harmoniee Valentine
"Haven't tlk to u in awhile! did u ever get around to reading wat i sent u?"
Feb 20, 2011
Moriah Yancey left a comment for Bella Destiny White Rose
"that sounds great!! i tried that but uhhh, lets just say for times sake that it didnt work out to good, haha, i'll stick to my own stories nd not tamper with SM's"
Feb 20, 2011
Moriah Yancey commented on Hachette Book Group's group Official Team Edward
Feb 20, 2011

Profile Information

Five Things Everyone Should Know About You?
I am smart, funny, crazy, friendly, and playful.
When Did You First Read Twilight (year) and how many times have you read a Twilight Book (total)?
My God. All I remember is that my mother kept complaining that I wouldn't read any other books. I would have to say more than 10.
Team Edward or Team Jacob? Why?
Team Edward because he's hot and won Bella's heart. Jacob's hot too, but kind of lost some of my respect when he imprinted Renesmee.
Which Character Are You Most Like?
Alice because I'm very cocky and never wrong. Plus, I'm always jumping around.
Favorite Books
Pride and Predujice, Sense and Sensibilty.
What is Your Favorite Music
R&B and Old School
Favorite Movies, TV Shows, Games:
Twilight, House of Payne, The Sims 2
Favorite Quotes:
"Don't ever give up"
Favorite Activities
Reading Twilight and playing the Sims 2.

Moriah Yancey's Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

Comment Wall (15 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 7:32am on March 24, 2011, Bella Destiny White Rose said…
dont worry my wreckerd is clean=)
At 7:42am on March 4, 2011, Bella Destiny White Rose said…
lol yeah it is i have a nintendo dsi with enternet on it and an xbox 360 with xboxlive with it as well but they got taken away from me due to personal reasons dealing with me my boyfriend who i have been with for two years now my aunt laura and the police.....=(
At 11:56am on March 2, 2011, Bella Destiny White Rose said…
srry i didnt commet earlier im in school and i dont have a com of my own so until i own one i wont be on verry much =(
At 11:54am on March 2, 2011, Bella Destiny White Rose said…
lol yeah me too
At 11:07am on February 11, 2011, Bella Destiny White Rose said…
hehhehe thnx and kk my real name is Jennifer white im 18 years old lol im makeing my own novel called Dhampire's dream and useing a mixture of my own chapters and characters and twilghts chapters and characters lol <3
At 1:14pm on January 31, 2011, Bella Destiny White Rose said…
oooooh ok srry but i ment the pic with Edward Bella and renesme in it <3 i  hope we can be friends im new to this so i dont really know too much about this
At 11:19am on January 25, 2011, Bella Destiny White Rose said…
i love the pic did you draw it yourself? causer if you did youn really good
At 1:09pm on January 12, 2011, Harmoniee Valentine said…
I love the pic! THX
At 8:50pm on January 3, 2011, sueann said…
think you so much  for these beautiful pics.
At 9:30am on November 27, 2010, Irmasencullens said…
Hi sissy!!
I saw in Team Edward's page a lot of your anime pictures. That is awesome!!!
Do you like with anime?

 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service