The Twilight Saga

Cullenized <3 >>I.LOVE.EDWARD<<
  • Female
Share Twitter
  • Blog Posts
  • Discussions
  • Events
  • Groups (6)
  • Photos (61)
  • Photo Albums
  • Videos

Cullenized <3 >>I.LOVE.EDWARD<<'s Friends

  • Bunny
  • sophia
  • brian
  • TayloR hAWTNEr{{♥}}
  • Alex
  • Bree Black
  • Savanna A.K.A Edward Lover :)
  • Erin
  • Ashley
  • i_❤_Edward
  • Bails Cullen
  • a</*^FREAK^*\>
  • Mrs. Edward Cullen
  • marielaluvstwilight
 

Cullenized >I.LOVE.EDWARD

Latest Activity

bella black commented on Cullenized <3 >>I.LOVE.EDWARD<<'s photo
Thumbnail

OMGEE TWILIGHT :)

"sooooooo true"
Nov 14, 2009
Cullenized <3 >>I.LOVE.EDWARD<< and sophia are now friends
Mar 3, 2009
Cullenized <3 >>I.LOVE.EDWARD<< left a comment for Alex
"haha i <3 both of em.... :))"
Mar 1, 2009
Cullenized <3 >>I.LOVE.EDWARD<< updated their profile
Feb 27, 2009
Cullenized <3 >>I.LOVE.EDWARD<< commented on Hachette Book Group's blog post NEW MOON MOVIE NEWS
"i cant wait for new moon 2 cum out!! imma huge fan and guess what?? new moon cumes out on my 15th bday!!! YEAHYAAAAAAA"
Feb 27, 2009
Alex left a comment for Cullenized <3 >>I.LOVE.EDWARD<<
"yeah taken is great:) but i like twilight more:)"
Feb 27, 2009
Alex and Cullenized <3 >>I.LOVE.EDWARD<< are now friends
Feb 27, 2009
Cullenized <3 >>I.LOVE.EDWARD<< left a comment for Alex
"dude i love the movie TAKEN!!!!"
Feb 26, 2009
TayloR hAWTNEr{{♥}} commented on Cullenized <3 >>I.LOVE.EDWARD<<'s photo
Feb 26, 2009
Cullenized <3 >>I.LOVE.EDWARD<< commented on Cullenized <3 >>I.LOVE.EDWARD<<'s photo
Thumbnail

Friends.... Random :)

"thank you :))"
Feb 26, 2009
TayloR hAWTNEr{{♥}} commented on Cullenized <3 >>I.LOVE.EDWARD<<'s photo
Thumbnail

Friends.... Random :)

"omg ur really pretty"
Feb 26, 2009
xXBrokenheartXx left a comment for Cullenized <3 >>I.LOVE.EDWARD<<
"i know. its old."
Feb 17, 2009
Cullenized <3 >>I.LOVE.EDWARD<< left a comment for xXBrokenheartXx
"i love jacob but real men do sparkle :))"
Feb 17, 2009
Cullenized <3 >>I.LOVE.EDWARD<< posted a photo
Feb 17, 2009
Cullenized <3 >>I.LOVE.EDWARD<< is now friends with Bree Black and Savanna A.K.A Edward Lover :)
Feb 15, 2009
Cullenized <3 >>I.LOVE.EDWARD<< commented on Bails Cullen's group Alice Fan Club
"i love alice :)))"
Feb 13, 2009

Profile Information

Five Things Everyone Should Know About You?
im a SUPER HUGE BAMA FAN!!!
i love horses
i aslo love the WHOLE twilight series
NCIS is my fave show
i absolutly love EDWARD CULLEN
When Did You First Read Twilight (year) and how many times have you read a Twilight Book (total)?
umm... january 28,2009
Team Edward or Team Jacob? Why?
totally edward... im in love with him and he is SUPER sweet and anyone would be lucky 2 have a guy like him.... but jacob is still a sweetie :]
Which Character Are You Most Like?
umm Alice probably... i DO like clothes... haha
Favorite Books
the whole twilight series :) and any scary or vampire books
What is Your Favorite Music
country christian and some rap and hip hop
Favorite Movies, TV Shows, Games:
NCIS, twilight, the dark knight, house, the strangers, and scary movies, the wedding planner... and much much more!!!
Favorite Quotes:
i have a lot but here are a few...
be the fruitloop in a world full of cheerios
of you wanna walk the streets of gold u gotta kno the password is roll tide roll
and many many more
Favorite Activities
basketball, volleyball, throwin football and watchin it of course..... readin the twilight series.....

Cullenized >I.LOVE.EDWARD

Loading…
  • Add Photos
  • View All

Comment Wall (2 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 6:04am on February 27, 2009, Alex said…
yeah taken is great:) but i like twilight more:)
At 6:07pm on February 17, 2009, xXBrokenheartXx said…
i know.
its old.
 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service