The Twilight Saga

Alice Sunhome
  • Female
  • Norway
Share Twitter

Alice Sunhome's Friends

  • The HEARTBROKEN Pack ♥
  • Matthew Becker
  • Marcus Volturi
  • INDER Owner of SingersWorld.com
  • ☠ツAllison  Gilbertツ☠
  • Renesmee Carlie Cullen Black
  • Skylar Drew :)
  • Isabella Swan (Danielle Bonet)
  • Rosalie Hale
  • Mrs.Cullen
  • Edward Cullen
  • Arora Bound
  • Chelsea Arielle
  • Christina
  • Nicole Perkins

Alice Sunhome's Groups

 

Wanna bet?

Profile Information

Five Things Everyone Should Know About You?
Twilight fan
book worm
tiny
15
and wants a white gravestone
When Did You First Read Twilight (year) and how many times have you read a Twilight Book (total)?
2007 I think, and I've read the book (all of them) about 6-7 times
Team Edward or Team Jacob? Why?
Team Edward, becouse Jake is rude, mean (sometimes) and disrespectful. Edward can be a little ego, but who cares- it's so easy to love him!
Though, I might don't hate Jake, but I like Edward more (of course)
Which Character Are You Most Like?
Alice I think
She's kinda weerd - like me<3
Favorite Books
THE TWILIGHT SERIES, THE HOST, The Children of earth series, Prom nights from Hell
What is Your Favorite Music
Bullet for My Valentine, Fine Frenzy, Muse, Paramore, Porcupine three, Rise against, Blue foundation, Fireflight,
- O.o (Important): I love Whiskey lullaby, it's so SAD...
Favorite Movies, TV Shows, Games:
Favorite movies:
Twilight, Sweeney Todd, Titanic
Favorite TV shows:
Pushing Daisies, The Big Bang theory, Bones, Castle
Favorite Quotes:
"How can someone so tiny be so annoying?",
"Be Safe",
"Look after my heart, I left it with you"
"Enormous grizzly bears are going to look tame next to what is waiting for you at home"
Favorite Activities
Read, write, paint, be with my friends, watch movies

Comment Wall (35 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 4:35pm on April 6, 2010, EdwardLuver<<33 said…
HEYYYYYYYY TXT ME PPLS 832-414-8952
At 9:15am on December 16, 2009, EdwardLuver<<33 said…
lol its okaii im at skool doing some final exams
this is what skool im at
http://schools.gccisd.net/default.aspx?name=rsshs.home
At 8:13pm on December 13, 2009, Chris said…
Of course I saw it - it rocks my socks :-) Sorry for delay...Chris
At 1:50pm on December 6, 2009, The HEARTBROKEN Pack ♥ said…
Yeaah:P
At 2:21pm on November 8, 2009, Chris said…
Oh yeah...Dark Knight is the Best of all Batman series and Twilight is simply the best as well - Thx for adding me :-) Dark Knight Chris ;-)
At 5:01pm on October 27, 2009, The HEARTBROKEN Pack ♥ said…
Im good thanks :)
Youu?
At 4:10pm on October 26, 2009, EdwardLuver<<33 said…
bored and getting annoyed as hell X.X
At 4:42pm on October 22, 2009, EdwardLuver<<33 said…
you think lol.
At 1:39pm on October 20, 2009, EdwardLuver<<33 said…
lol im in skool veryy boring
At 5:33am on October 20, 2009, INDER Owner of SingersWorld.com said…
ok
yeah i have myspace
inder_n85

Alice Sunhome's Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

Alice Sunhome's Blog

Twilight (of course)

Posted on June 15, 2009 at 11:30am 0 Comments

Right now I'm writing a bookreport of the Twilight books, I'll post it out as soon as I'm done with it.
Then I'll make a bookreport of The Host, my alltime favourite book!!!

I really love writing bookreports.

xx, Alice
 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service