The Twilight Saga

i..LOVE..me
  • Female
  • Yakima, Washington
  • United States
Share Twitter
  • Blog Posts
  • Discussions
  • Events
  • Groups
  • Photos
  • Photo Albums
  • Videos

I..LOVE..me's Friends

  • Bella Marie Swan Cullen***
  • Jellinek Moreno
  • Lexy
  • Cullen_101
  • Kayla Wallis
  • Radostina
  • stephanieirenebitch
  • Natasha :D
 

i..LOVE..me's Page

Profile Information

Five Things Everyone Should Know About You?
im very awesome,
i love my pitbull,
i love to watch twilight with friends or by myself!!,
i love my cell phone!!,
i love all my friends (new or old)
When Did You First Read Twilight (year) and how many times have you read a Twilight Book (total)?
i read twilight after i saw the movie the movie and the book are different but still awesome!! so total i have read it 5 times not that many but i still read so there haha!! lol
Team Edward or Team Jacob? Why?
neither i am team emmett!! why cause he is sexy and he is active which is sexy!! lol
Which Character Are You Most Like?
hmmm...i would say im more like bella cause she is shy at first but can fit in very easily!! that is so like me!!
Favorite Books
twilight,
new moon,
eclipse,
breaking dawn,
alot of vampire stories :)
What is Your Favorite Music
hip hop rap
i like to listen to defferent
types of music that is awesome!!
Favorite Movies, TV Shows, Games:
she's the man, step up 2, my bestfriends girl, i can name many more but thats too many movies!! i like secret life, gossip girl, reaper, csi miami and much much more!! i like burnout, midnight club, tony hawk,
Favorite Quotes:
"life is a journey not a destination"
"you're like my own personal brand of heroin"
"lol..i LOVE....me"
Favorite Activities
i like texting..lol
being online
playing games

Comment Wall (10 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 6:41am on November 6, 2009, Radostina said…
oohhh yeahhh !!! .. iii`m soo excited about the New Moon .. x Lol x .. i just can`t wait <3333 .. sooooo which parts of New Moon you want to see the most in the movie .. ;]]
At 12:51pm on November 5, 2009, Radostina said…
heyyy .. nm ;[[ .. wbu???
At 7:41am on September 28, 2009, stephanieirenebitch said…
i added you on myspace.
At 8:22am on September 21, 2009, stephanieirenebitch said…
my weekend was awesome.
i partied.
haha.
why were u in the OR?
At 7:44am on September 16, 2009, stephanieirenebitch said…
myspace.com/steph_11792

you might need my email to add me and it's
stephxgrawr@hotmail.com
At 7:46am on September 14, 2009, stephanieirenebitch said…
umm i hang out with my friends.\
and party alot.
wbu?
At 7:35am on September 11, 2009, stephanieirenebitch said…
im frm west virginia.
lol. i think only a couple schools here have this class.
At 7:45am on September 10, 2009, stephanieirenebitch said…
lmao.
yeah i have didgital photography as a class.
lol.
where r u frm?
At 7:36am on September 10, 2009, stephanieirenebitch said…
im good 2.
i'm at school waiting on my teacher to tell us where we're taking photos at today lol.
At 7:30am on September 10, 2009, stephanieirenebitch said…
hello:)
how're you?
 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service