The Twilight Saga

F a M i L y ∞ T i E s
Share Twitter
  • Blog Posts
  • Discussions
  • Events
  • Groups
  • Photos
  • Photo Albums
  • Videos

F a M i L y ∞ T i E s's Friends

  • Shim Anarchy
  • Savannah Joy Wise
  • The Brown Family and Friends
  • Jenna Marie
  • Haterz.Keep.Hatin
  • caitlin *
  • Jacob & Carter
  • A Little Bit British™
  • zarah
  • Breathe no more
  • د ا م ي ا ن

Latest Activity

Jenna Marie left a comment for F a M i L y ∞ T i E s
"Heyy!! where did ya go ? miss ya like mad so how's life -laugh- im so so dang bored btw ur page like epic wow !!"
Oct 25, 2011
F a M i L y ∞ T i E s updated their profile
Jul 20, 2011
F a M i L y ∞ T i E s updated their profile photo
Jul 12, 2011
F a M i L y ∞ T i E s is now friends with د ا م ي ا ن and Shim Anarchy
Jul 12, 2011
 

<--Allen} Editing!

"You don't have the guts to be what you wanna be. You need people like me. You need people like me so you can point your f*****' fingers and say, That's the bad guy. So...what, that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth...even when I lie. So say good night to the bad guy! Come on. The last time you gonna see a bad guy like this again, let me tell you. Come on. Make way for the bad guy. There's a bad guy comin' through! Better get outta his way!"

- Tony Montana (Scarface)

~ The Basics ~

 

Full name:: Allen Marques Sparx

Nicknames:: Allen Wrench(Meghan) ;; Make me some?

Age:: 7[teen]

Birthday:: 12/08

Virgin:: Nope =P

R. Status:: Single ;]

Taken By Who:: - - -

Taken On:: --/--/--

Crushing:: If it happens, it happens

Parents:: ???

Sister(s):: Alissa Janelle Beatrix Sparx

Brother(s):: I wish I had one =/

Kiddies:: Nada

Likes:: The Mafia :3 | Girls | Music | Football - DALLAS COWBOYS!!!!!!!

Dislikes:: Liars | Bullys | Cheaters | Boring people | Dingy girls | Fakeness

Best Friend(s):: Don't have any at the moment :(

Name:: Alissa Janelle Sparx

Nicknames:: Ali, Ali Bear(Meghan)

Age:: 17

Relationship Status:: Single Pringle :D

Looking:: I dunno yet lol

Interests:: Singing, Dancing, Photography

Random Things:: I'm normally shy, but when I get to know you, I'm crazy!

Profile Information

Team Edward or Team Jacob? Why?
Allen:: Neither. Both are highly overrated.
Edward's distant and Jacob's demanding. Neither are admirable traits.
I'm Team Seth! I would be his best friend xD

Ali:: Hmm, I'm not sure. Edward is mysterious and Jacob is sweet. Can I be both?
Which Character Are You Most Like?
Allen:: A mix between Seth, Emmett, and Carlisle.
Seth - I'm young and awesome.
Emmett - I'm sarcastically funny and dashingly handsome ;]
Carlisle - I will do anything to protect the people I care about and I want to be a doctor.

Ali:: Hmm...definitely wouldn't be Bella. I would probably a mix between Emily and Alice :)
Emily - Kind and considerate
Alice: Short and overly hyper
Favorite Books
Twilight
The Hunger Games
Favorite Movies, TV Shows, Games:
Donnie Brasco
Public Enemies
Child's Play

Comment Wall (1 comment)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 3:03am on August 9, 2011, Jenna Marie said…
Heyy!! where did ya go ? miss ya like mad so how's life -laugh- im so so dang bored btw ur page like epic wow !!
 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service