The Twilight Saga

Ann!ta
  • Female
  • United States
Share Twitter
  • Blog Posts
  • Discussions
  • Events
  • Groups (3)
  • Photos (52)
  • Photo Albums
  • Videos

Ann!ta's Friends

  • skyflakes
  • STORM
  • 마이클 사랑
  • AFL(:
  • EDWARD&ME
  • midnight sun
  • ITALLY GURL
  • ۞ Jacob Wolfe ۞
  • yesenia :]
  • Abby™
  • Brandon Bosch
  • Anissuuh..
  • aly*lautner
  • elfysgirlRyu
  • sweetdreams94
 

Ann!ta's Page

Latest Activity

Ann!ta updated their profile
Sep 11, 2010
BREE BREE .D left a comment for Ann!ta
"o..yeah..and ur lil "boyfriend" or watever, hum funny...if only u knew................."
Jun 29, 2010
BREE BREE .D left a comment for Ann!ta
"well, well, well...if it isnt little miss mejia...mm mm MM!!! i knw u. but u dont know me! i knw all ur little "secrets". if thats wat U call them. i knw those things uve sed bout certian people. but u knw wat. those feelings, r mutual.…"
Jun 29, 2010
Ann!ta left a comment for Brandon Bosch
"WELL DAM U R SO FINE......I LOVE HOW U LUK SO HAPPY IN A WAY"
Jun 7, 2010
Ann!ta left a comment for Abby™
"the cat with the blue eyes is so cute ....i love it...."
Jun 7, 2010
Ann!ta left a comment for Abby™
"sup"
Jun 7, 2010
Ann!ta left a comment for Abby™
"sup"
Jun 7, 2010
Ann!ta updated their profile photo
Jun 7, 2010
Ann!ta left a comment for Abby™
"hey dis annita just wnt to say hi.....n nice picz.....=}"
Jun 7, 2010
Ann!ta left a comment for lil_shorty
"hey dummy....kiz my az ....."
Jun 7, 2010
Ann!ta left a comment for espy kane
"waz up wanna be my friend....."
Nov 16, 2009
Ann!ta posted photos
Nov 16, 2009
Ed, Edd, n' Eddy left a comment for Ann!ta
"sorry i took so long to accept..i never use this xD"
Sep 3, 2009
yesenia :] left a comment for Ann!ta
"lol thanks?? lol"
Jul 5, 2009

Profile Information

Five Things Everyone Should Know About You?
hot,pikosa,lovable,crazy,and outgoing
When Did You First Read Twilight (year) and how many times have you read a Twilight Book (total)?
3 years ago and i read it 20 times
Team Edward or Team Jacob? Why?
both
Which Character Are You Most Like?
jacob and edward
Favorite Books
all the series especially breaking dawn
What is Your Favorite Music
hip hop,and spanish music and especially rock
Favorite Movies, TV Shows, Games:
twilight and alot of movies.i love to see family guy....and games who knows...lollll!!!!!!!!!!!!
Favorite Quotes:
omg......i luv yur hair....idk
Favorite Activities
soccer,tennis,volleyball,and more
im a sporty girl buti love football it's awesome

hey hey

im bored i hope eclipse c*** out to be spectacular......

Ann!ta's Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

Comment Wall (11 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 11:34am on June 29, 2010, BREE BREE .D said…
o..yeah..and ur lil "boyfriend" or watever, hum funny...if only u knew.................
At 11:25am on June 29, 2010, BREE BREE .D said…
well, well, well...if it isnt little miss mejia...mm mm MM!!! i knw u. but u dont know me! i knw all ur little "secrets". if thats wat U call them. i knw those things uve sed bout certian people. but u knw wat. those feelings, r mutual. yea people talk about u 2. i wud knw. and those things u think people will never find out? hmm funny. lets just c how..highschool goes for u...well tootles.
At 11:00pm on September 3, 2009, Ed, Edd, n' Eddy said…
sorry i took so long to accept..i never use this xD
At 12:02am on July 5, 2009, yesenia :] said…
lol thanks?? lol
At 2:59pm on June 7, 2009, Brandon Bosch said…
i guess you can judge if I'm sexy or hot
i live in new york.
actually I'm for both edward and jacob.
their awesome (:
At 8:55pm on June 4, 2009, skyflakes said…
yeah no prob
At 7:25pm on April 22, 2009, ITALLY GURL said…
hey anna! awseome pg! i luv ur page n especially ur pic! it nice! lolz
At 4:59pm on March 25, 2009, edwardcullenismylove8 said…
~awesome page~!!!!
At 2:28pm on March 25, 2009, Bella said…
u have no idea! he's dreamy! lol but i like jasper too
At 11:34am on March 19, 2009, Brandon Bosch said…
edward.
and sure
 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service