The Twilight Saga

honeyclover13
  • Female
  • Netherlands
Share Twitter
  • Blog Posts
  • Discussions
  • Events
  • Groups (8)
  • Photos (15)
  • Photo Albums
  • Videos

Honeyclover13's Friends

  • Dyana
  • Brooke
  • Portland_Pattinson17
  • Tanja
  • twilight<3
  • eLLe
  • Twi
  • Haryati
  • Mrs Alpha (a.k.a Chelsey)
  • cathy
  • Camille
  • Amanda
  • afton
  • ObsessedTwilightFan
 

"i need him like i needed air to breathe...not a choice--------a NECESSITY..."

Latest Activity

eLLe left a comment for honeyclover13
"hey there? how have you been?=)"
Dec 11, 2009
eLLe left a comment for honeyclover13
"Good Evening!!! ( haha! well it's evening right now in my place.. ) See, I told you I'll be keeping in touch really soon.. hehe actually I don't have classes today because of ex-president Cory Aquino's funeral.. I feel sad…"
Aug 5, 2009
honeyclover13 left a comment for eLLe
"hey hey hey! goodluck for the coming exams! im sure you can do it!!! nope.. not our sembreak yet.. next2 week will be our midterm exams... dunno if ill pass... i skipped like 70% of lectures.. =D and it was a whole new language for me.,, cant put…"
Aug 5, 2009
eLLe left a comment for honeyclover13
"yeah yeah I know!!!! I didn't know what happened to the stupid internet connection, I can't use the net here for a few weeks.. but thank God it's fixed now!! been busy studying too.. our exams are coming up next week..@.@ is it your…"
Aug 4, 2009
honeyclover13 left a comment for eLLe
"michelle!!!!!where in the world have you been????college eh? im good.. new love... the grey eyed guy is gone..yeah.. they showed some pics of the volturi members!!!!!!theyre awesome... and the italy scenes!!OMG!!!"nakakalaglag…"
Aug 1, 2009
eLLe left a comment for honeyclover13
"Paula! gyaaaahh!! I so missed this! I'm sorry I've been out for a while (it's a long time actually) I'm sorry, I haven't got a chance to even use the net! so how are you now?? any news? I'm sad to hear about your grey…"
Jul 31, 2009
honeyclover13 left a comment for eLLe
"hi mich!.missed you much!.its been....yeah,,,years!.LOl!u were robbed!.urgh!.damn! dnt want that 2 happen to me!the social climber girl is still the same...she's pretending that she dunno me at all,,hmmpf...jerk!. yep!.JR is in prison..because…"
Jun 24, 2009
eLLe left a comment for honeyclover13
"Hi there Paula.. gosh it’s been like….years? Hehe my my a lot of things happened to me this week.. I was robbed last Monday, it was so terrifying! I lost my cellphone and wallet, urgh I really hate it! But I’m getting better now.…"
Jun 20, 2009
eLLe left a comment for honeyclover13
"Hi there! My classes will begin in about a week so I'm practically treating each day as my lasts. Huhu this is my last vacation and it'll be over soon! I see, there are lots of Pinoys there? Why are they like that, they look stupid. Hehe…"
Jun 2, 2009
eLLe left a comment for honeyclover13
"Hi there! My classes will begin in about a week so I'm practically treating each day as my lasts. Huhu this is my last vacation and it'll be over soon! I see, there are lots of Pinoys there? Why are they like that, they look stupid. Hehe…"
Jun 2, 2009
honeyclover13 left a comment for eLLe
"HI MICH!.BEEN A WHILE...WELL SCHOOL IS NOT THAT GOOD...EVERYBODY THINKS THEY'RE SOO SMART...AND THEN TRYNA BE FRIENDS WITH YOU AND BACK BITING YOU AT THE SAME TIME!.WHOOO!.PINOYS TALAGA!.OH THANKS!.I LOVE SPORTS...I PLAY…"
Jun 2, 2009
eLLe left a comment for honeyclover13
"Yeah Paula I kinda know. Its like I'm 'earning' some incentives for some public works. It felt really nice! I bet its really tiring but as long as you like what you do, it will all work out well.Ü Very tiring sched you got…"
May 30, 2009
eLLe left a comment for honeyclover13
"Hi there Paula! No problem and Thanks for that also hehe oh you can, you've been doing that for like how long? It's a rewarding feeling to have your own money to spend. Weew been busy with youth org lately.. Hmm.. I don't know. For…"
May 26, 2009
honeyclover13 left a comment for eLLe
"hi michelle!.tnx for the good luck wishes!!!same to you ayt?.i really hope i can handle them all well what's with not liking coffee?.i liked coffee before...but now i like cappuccino more..i love it!!!. yes..ive seen sarah's movies!.oh i…"
May 23, 2009
eLLe left a comment for honeyclover13
"Hi Paula:) I hope you're well.. Hehe so school term started already? Oh I know just how you feel, studies just kill my head.T.T But I know you can deal with just fine! And good luck with your work too..Ü Vacuum mug? Yep some sort of like…"
May 21, 2009
honeyclover13 left a comment for eLLe
".oh my...ive beeen sooo damn busy this week.. and our term has started already.so welcome back my mind numbing days...haaai.. oh okay..i know what a tumbler is...from your own description i got a picture of it in my head..cause i call that vacuum…"
May 20, 2009

Profile Information

Five Things Everyone Should Know About You?
1.sweet,
2.sensitive,
3.romantic,
4.loving
5.CRAZY OVER TWILIGHT SAGA!!!!
When Did You First Read Twilight (year) and how many times have you read a Twilight Book (total)?
I JUST READ IT THIS YEAR..
TWILIGHT-LOST COUNT
NEW MOON-LOST COUNT
ECLIPSE-LOST COUNT
BREAKING DAWN-LOST COUNT
HOPING FOR MIDNIGHT SUN TO COME OUT!. =(
Team Edward or Team Jacob? Why?
TEAM EDWARD....cause That's that!.deal with it!and I aint changing sides!.

I SIMPLY LOVE EDWARD...HIS BEING UNSELFISH..DEVOTED...AND HIS TRUE LOVE FOR BELLA..
Which Character Are You Most Like?
Bella(i think)in the sense that she keep everything to herself...
Favorite Books
TWILIGHT
NEW MOON
ECLIPSE
BREAKING DAWN..

BUT MY MOST FAVORITE IS:
TWILIGHT AND BREAKING DAWN..
What is Your Favorite Music
LEAVE OUT ALL THE REST--LINKIN PARK
DECODE--PARAMORE
NEVER THINK--ROBERT PATTINSON
LET ME SIGN--ROBERT PATTINSON

AND ALL LINKIN PARK--MUSIC...YOU NAME IT!
Favorite Movies, TV Shows, Games:
TWILIGHT AND THE UPCOMING ;)
CITY OF ANGELS,, HP1-7

NCIS,,CSI,,AND GREYS ANATOMY
Favorite Quotes:
"You are exactly my brand of heroin."

"I love you,it's a poor excuse of what im doing but its still true."

"I know, believe me I kno. It's like you've taken half of myself away with you..."

"You are my life,,You're the only thing it would hurt me to lose...

"I LOVE YOU more than anything else in the world combined... isn't that enough?"

"You can't psh what you don't have!"

"I wanted him like I wanted air to breathe...Not a choice---------a necessity...

"To me, it was like you're some kind of demon summoned straight from my own personal hell to ruin me..."
Favorite Activities
READ.READ.READ.
MUSIC.MUSIC.MUSIC.
EAT.EAT.EAT.

PLAY THE PIANO
PLAY VOLLEYBALL

honeyclover13's Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

Comment Wall (58 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 1:37pm on December 11, 2009, eLLe said…
hey there?
how have you been?=)
At 8:22am on August 5, 2009, eLLe said…
Good Evening!!! ( haha! well it's evening right now in my place.. )

See, I told you I'll be keeping in touch really soon.. hehe actually I don't have classes today because of ex-president Cory Aquino's funeral.. I feel sad knowing she's gone..

oh well life goes on..

thanks.. and goodluck for your midterms too!
why on earth did you skipped your classes??lol hahaha my parents would kill me if I did that! what is that "class" all about? Argh.. reminds me of my other accounting major, it's really complicated! I have two accounting this sem.. it's nerve racking!!! Let's cross our fingers..we will pass!!!! hahahaha

Ohh a cyberlove!! I kinda had something like that and it lasted for like almost a year! that was when I was 14 I think.. but its nothing too serious.. we're young but the feelings are true.. I understand you Paula, trust me I really do. It's hard to explain to others how you were able to love someone whom you haven't seen yet or been with personally. But it happens!!! CONGRATULATIONS! I'm really happy for you..=) Don't be affected IF EVER people will tell you that what you have is some stupid weird and idealistic love! If you're sure about him..then go on! hehehe so he's mestiso? from where? Isn't he older? oh who cares... you love him .. just be HAPPY!

well no.. Mr. tease and I are just friends.. and classmates.
hehehe I'm over that feeling now.. honestly I'm not affected anymore.
=) and I'm in love with Rob.. hahaha!

yeah I heard that.. too bad I love Rachel as Victoria..

I think all the characters looked a lot more awesome in new moon!! I love Alice.. she's breathtaking!
Check this out:


Alice/Ashley has always been my personal favorite!
she's my wallpaper hehe

here' the Twilight Graphic novel sample:


I'll be studying for the next week..
hehe be back soon! take care always and be happy!
mwahugs!
At 10:05am on August 4, 2009, eLLe said…
yeah yeah I know!!!!
I didn't know what happened to the stupid internet connection, I can't use the net here for a few weeks.. but thank God it's fixed now!!
been busy studying too.. our exams are coming up next week..@.@

is it your school break now?

so there, goodbye Grey-eyed man!
you have to tell me all about that NEW LOVE!!! *ayeeeeeeeeeehh!!!!

haha great I've watch comic con on youtube recently..
I really like the 2 teasers they've released!!! I have this positive feeling that New Moon movie will be totally great!!!!!
Sana November na bukas!

I gonna look for those Volturi pictures.. haven't seen them yet!

oh and by the way.. did you know that they have plans on creating a Twilight graphic novel?? It's really interesting.. they had the "biology class scene" as a sample drawing.. hehe

I missed you too!
keep safe!! =)

PS: Kristen's new look sucks.. haha! I understand that it's for her upcoming movie.. but for me, she looks so wasted. hehe
At 9:24am on July 31, 2009, eLLe said…
Paula! gyaaaahh!! I so missed this! I'm sorry I've been out for a while (it's a long time actually) I'm sorry, I haven't got a chance to even use the net!

so how are you now??
any news?

I'm sad to hear about your grey man... he's gone?

I'm missing a lot from New Moon! I wnat to dish out some news!!!

BE KEEPING IN TOUCH REALLY SOON!!
At 12:42pm on June 20, 2009, eLLe said…
Hi there Paula.. gosh it’s been like….years? Hehe my my a lot of things happened to me this week.. I was robbed last Monday, it was so terrifying! I lost my cellphone and wallet, urgh I really hate it! But I’m getting better now. Classes started already and I’m so tired everyday! So how’s the social climber girl? Hehe you know I really hate people who are like that.. such pretenders..

Hehe so ur a martyr? I’m quite a fighter, you know if there’s something worth fighting for. Hehe I lost the story of Tayong Dalawa. I don’t have a chance to watch it cause I’m always doing something for school.. JR is in prison? Hehehe and Dave’s Mamita died? Lots and lots happened and I’m lost haha!

I actually didn’t like my hair cut.. but my mom wants it trimmed.. the next thing I knew, my hair was already inches shorter.. I’ve never been so pissed like that.. hehe wow that’s so nice.. your dad doesn’t want to forget those little things that made him fall for your mom! Hehe my dad’s like that too.. my parents always go out for a date atleast once a week. My dad is really sweet, always giving and understanding mom..(cause my mom is a little childish and a nagger! Haha)

haha why not wear it again? Lolz.. maybe he loved that dress on you! Give him a favor and wear that often, or buy something like that!!! Haha it would make him give you much much attention hehe and he thinks you’re attractive! Ayeeh!

haha alright, maybe I do like him.. but that doesn’t change the fact that he LOVES someone else.. all the teasing stuff is nothing.. Oh my I’m gonna get my heart broken again this way. It’s tough seeing him everyday and looking at his eyes and talking to him. I always hide my face when I’m talking to him. I can’t look at his face for long! I always cut our conversation, I can’t go near him.. this is really difficult!

hehe well I just hope the “it will be as if I never existed” line will be on screen this November.. I’m so excited to hear it from Edward.. hmm(daydreaming) hehe! I still think Kristen lacks on emotions, but who cares..she’s pretty. Haha joke! I like it when she told Edward “Kiss me.” Hahaha!
At 6:20am on June 2, 2009, eLLe said…
Hi there! My classes will begin in about a week so I'm practically treating each day as my lasts. Huhu this is my last vacation and it'll be over soon! I see, there are lots of Pinoys there? Why are they like that, they look stupid. Hehe good thing I haven't met someone like that..yet. Hehe seriously my classmates are really nice, there were no spoiled brats ar0und. Hehe you do love sports.. I can only play badminton, and I enjoy it a lot. But I easily get tired. I have asthma so my parents didn't like me outdoors so much..

Of course I'd do what Audrey did. But but but! I would not let anyone treat me like that, nobody has the right to judge me.. Haha I'm not so much of a martyr like her.. And I'll fight fight! Haha no to oppressors! (ok I suck.) haha Jake Cuenca's character is crazy like Ingrid!

I hate it. My hair is short..now its shorter! My mom forced me to have a haircut!

Haha so kilig ah! And take note, he had grey eyes? Hehe nice! Colored eyes are not common here.. So what, you melted to the ground? You blushed? Haha nice Paula! Keep up the good work!

I'm really scared of him. I don't know how to act whenever he's around.. I know that's stupid. But eversince our friend teased us, I felt awkward being with him. And besides, I know he likes someone else.. We used to talk about that girl often. And how he likes her and he's happy everytime they talk. I was like 'fine, fine' haha! He told me he asked the girl out but the girl declined. And he was really sad and there I was..comforting him. This is tough!

I've seen the sneak preview from Mtv movie awards..its really..oh my I'm running out of words! I had it on my phone and watch it all the time. I checked it and looked for 'it will be as if I never existed' line but there was none. Is that a different video? Puff. Kristen looks angry all the time! Jake's great and Edward.. Well he's Edward! Hahaha
At 7:57am on May 30, 2009, eLLe said…
Yeah Paula I kinda know. Its like I'm 'earning' some incentives for some public works. It felt really nice! I bet its really tiring but as long as you like what you do, it will all work out well.Ü Very tiring sched you got there..so how about school? Hey congratz for being in that volleyball team and good luck! haha I suck in sports, just like Bella but a little better.. atleast I haven't hurt anyone by flying balls and stuffs...yet. Hehe

haha 'sana isa akong letter V, para laging next to U.' you remember that line from You Change My Life? That's totally funny! Yeah. Almost all lines ther is really good, emotional.. I love one of Maja Salvador's lines..the one with, 'I love you and I will tell you everyday blah blah' it's quite long but I had it memorized. Haha I'm not a fan of Jake Cuenca either. And I hate his character in Tayong Dalawa. He's some stupid, madly in love guy! And now everyone hates Audrey! Tsk3

Okay so let's keep living a wonderful LIFE!

'I wont shave it again' haha I bet he said that cause he doesn't want to make you upset. Wow so nice of him.. Hehe so the threat thing really works! Especially for people who feel something special for the other! Kilig!xD

I've seen Mr.Tease yesterday but he left after like 20 mins. He's with boy1 and boy2 (heck I know they're all friends!) and boy1 and 2 went to see me so he had no choice but to be there too. The 2 boys were teasing us AGAIN but I was like 'Whatever Guys'. We didn't talk, I just waved at him for hello, he was behind me. I didn't even see him.. Today he texted me, he ask me to go out with him. And just the two of us. OMG I didn't know what to say, you know what I ended up telling him? I told him maybe next time cause I'm scared of him! Hahaha

OMG!! Rob's so freaking hot hot hot! Yeah Jake looks a lot better but I'm for Edward only! Haha have you seen the Italy scene pictures? Where Bella and Edward finally see each other? OMG AGAIN! Rob removed his shirt, gosh so gorgeous! Then they hugged and kissed. Oh I love them! Super kilig!
At 10:55am on May 26, 2009, eLLe said…
Hi there Paula! No problem and Thanks for that also hehe oh you can, you've been doing that for like how long? It's a rewarding feeling to have your own money to spend. Weew been busy with youth org lately..

Hmm.. I don't know. For me, even the smell just sucks. (sorry for that.) I don't know how and why, by nature maybe I was not born to like coffee haha

yeah yeah! Sarah's so in for comedy! Haha and I've seen her teleseryes too. Oh and John Lloyd! But I like him better with Bea Alonzo. Have you seen their movie, "One More Chance"? That's the best I've seen. Yeah we're even. I don't like Angel 'cause she's from GMA. I mean they somewhat 'made' her a celebrity and then she suddenly transfered to ABSCBN. What the heck is that? And everyone's treating her like she's some kind of a diamond. Tsk. Sorry for this again. Anyway, yup Tayong Dalawa is one of the best. Hehe John Pratts and Denise Laurel's episode is really interesting too!

It's good that you've seen the bright side of things now (lol cheesy but true!) yeah life is wonderful, ONLY if we know how to live.=)

Haha skinhead! Walking roll-on (just an old joke here hehe) atleast he doesn't have those scary tattoos all over his body! So, still not talking?

Yeah he's a total jerk. Its been like 2 weeks since we last talk. He lives in Palawan and just went here in Manila to study. He texted me today, asking how am I but I didn't reply haha

yup I've seen them. Rob's alluring! I love his face! Then Taylor's expression is great! Kristen's a little off. Maybe it would have been better if she's not there.. Haha kidding!
At 9:29am on May 21, 2009, eLLe said…
Hi Paula:) I hope you're well.. Hehe so school term started already? Oh I know just how you feel, studies just kill my head.T.T But I know you can deal with just fine! And good luck with your work too..Ü

Vacuum mug? Yep some sort of like that but a little not for heavy duty purposes. Oh you know, I dont drink coffee. I never had a single sip ever.

Yeah! Have you seen Sarah's movies? I watched them because I love John Lloyd! They're totally hilarious but so so cute! Haha hmm I like Yeng though. Rachel? Well I dont usually notice her much. Wow I like Tayong Dalawa, I kinda enjoy it, unique, dramatic and all that. I don't like Only You cause I don't like Angel Locsin. I enjoyed Precious Hearts specially Marielle's episode, she's funny! And I like Rafael!

Okay, I dont want to comment about fetus anymore...poor kids.

Boy2 just sent me a blank message. Idk why. He's still competitive, but decided to be a good old martyr waiting in vain secret lover. Hay. Oh no! Why did you do that? But I saw that before. My distant guy cousin spent one summer with us a few years before, he had suicides attempts (drinking something acid-based). He was so devastated because of some complex love thing. I didn't get the whole story because his parents told us not to speak about it but I had a background. His girlfriend broke up with him because her family doesn't like him then the girl told him she didn't love him at all. See what love could do? He's a smart guy but he'd been too stupid because of that.

Lolz why did you ran away? Haha I just imagined that's so funny! Like old puppy love, love quarrel thing! So did he look better or worse with his new look? Aw I bet you'd like him just the same! Haha that's the real kilig!

Oh that's what everyone's telling me ( so now that includes you too ) EXCEPT HIM. He's been telling me he like someone else, a friend of his ex, guess the name..Michelle. Huh coincidence? So he pointed out that I should not assume blah blah... like I care? Heck, he's getting on my nerves!

Haha I'll take your advice, I just wish I can do that..lool that scene wasn't even the best of Edward! Haha
At 11:08am on May 18, 2009, eLLe said…
Oh busy working? Hehe How I wish I have one..but classes are starting soon. I'm really not YET in the mood for studying. Haha how are you?

Uhm I got a tumbler, the one we used for drinking outdoors.. (sorry I cant describe it more accurately..hehe) and then had it personalized with Twilight pictures. Haha I love to customize my things..
Anyway, so there I got a my own Twilight tumbler..hehe

Oh I'm a kapamilya too.. Hehe but before I used to be in between because my bffs are all kapuso. But now I only watch 1 show from GMA, some japanese series that I watched before. I watch it again (even if the dubbing is really stupid) coz my japanese crush is there.. Haha I love Sarah, she'd grown a lot. Very versatile! I think most of their artists are really talented and worth watching.. Love their dramas too hahaha

Believe me I know what you feel! I've seen the fetus face to face while my teacher's telling me about the dish thing. Ridiculous! Haha

Love Goddess? L.O.L hahaha

yup guy2 loved the girl since they were in highschool and nobody ever had a single hint until this year's Valentines day. He gave her a bouquet that day. He's always been with her, secretly caring and always helping. Believe me he's a very good man. But the girl never loved her the same way.. Before, that guy told the girl that if she would be having a boyfriend, he will be really angry. He's always joking about such things and you'll never see in his face that he's hurting. But he would tell me how it was killing him. I hope him really well. I told him to let the girl be happy and don't push himself to someone who loves another..

Wow you've got lots of love interest huh! (3 is lots for me since I don't have any.) So you really like Guy1? Hmm.. Maybe he would love to learn English if really likes you.. Yee! Hehe uhm but he just stopped talking to you? I wonder why. Guys are really weird! You didn't have any interest in the 2 other Filipinos? Why, is it a choice or it just happened that you really don't like any of them? Wow lots to choosd from! Haha kidding!

Anyway hmm I don't think I have one.. Maybe because I don't want to admit it to myself.. There's a possibility for me to like someone, but I can't because I used to 'not like' him.. He's always getting on my nerves! He's been my classmate for a semester (and I don't what to feel knowing that I'll be seeing him next semester again.) and he's always bugging me. Always joking around and most of his jokes really hurts! But sometimes he's nice, specially when I'm starting to get angry with him. He promised not to tease me again but I don't know if he can do it, he's really mean. He's not like that with other people, I wonder why I'm getting special attention.. Plus our friends tease us a lot. It sucks, I really don't like to like him.

YEAH YOU GOT THAT! Gosh I was laughing at myself when I saw those parts! "Oh. My. God! Oo nga noh? Kaya pala sa mga Edward's scenes eh!" were my exact words. Hahaha stupid me!
 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service