The Twilight Saga

jenny mara
  • Female
  • manila
  • Philippines
Share Twitter

Jenny mara's Friends

  • Lily Jordyn
  • renesmee cullen
  • Teresa Gomez
  • Joyce
  • ninz austin gregorio
  • Akanksha Harbola
  • Alexandra V
  • 64977894
  • Windyy
  • ALEX CULLEN
  • Alexa Liebegott
  • Alexander K
  • Airrin
  • Anna Benefici McCullen & Family
  • A-Pattz

jenny mara's Groups

 

jenny mara's Page

Latest Activity

jenny mara updated their profile
Mar 4
Lily Jordyn and jenny mara are now friends
Jul 20, 2012
jenny mara commented on Hachette Book Group's group Official Team Jacob
"omg!! i cried when i first saw the trailer because i knew that this trailer is the trailer for the twilight saga.... ;'("
Jun 24, 2012
jenny mara commented on Official Team Jacob Captain's blog post Eclipse (For Team Jacob Members)
"eclipse-fine jacob-amazing!! oozzing!! dazzling!!! hoootttttt!!!!!!!!!!"
Jul 16, 2010
jenny mara and renesmee cullen are now friends
Jul 16, 2010
jenny mara and Joyce are now friends
Jul 12, 2010
ninz austin gregorio left a comment for jenny mara
"comment man daw.. ung astig.."
Jul 12, 2010
ninz austin gregorio left a comment for jenny mara
"xenxa na.. ngaun lng ult nka log in.. hehehe.. i'll txt u nlang kpg may time.. busy sa academics eh.. college na kc.. |ingatz|"
Jul 12, 2010
Teresa Gomez left a comment for jenny mara
"YOU ARE WELCOME!:D"
Jul 12, 2010
Anna Benefici McCullen & Family left a comment for jenny mara
"ur welcome"
Jul 12, 2010
jenny mara left a comment for Teresa Gomez
"tnx!!"
Jul 5, 2010
jenny mara and Teresa Gomez are now friends
Jul 5, 2010
Teresa Gomez left a comment for jenny mara
"SURE"
Jul 5, 2010
jenny mara left a comment for ninz austin gregorio
"ahh.. oke cge 09094201828 txt me nlng anyway ano name mo? austin?"
Jul 2, 2010
ninz austin gregorio left a comment for jenny mara
"konti man lng friends ko d2.. haha pili lng,mga chix lng.. hahaha"
Jul 2, 2010
ninz austin gregorio left a comment for jenny mara
"anung add mu sa skype??"
Jul 2, 2010

Profile Information

Five Things Everyone Should Know About You?
1. i own twilight, new moon, eclipse, breaking dawn book collection.. plus bonus book add to my collection of meyer,"the host"
2. im an avid fan
3. edward forever hottie!
4. jacob forever yummy!!!
5. bella forever lucky!
When Did You First Read Twilight (year) and how many times have you read a Twilight Book (total)?
year 2008
total?! i am not sure all i know is that before i go to sleep every night i try to read atleast 20-30pages before i close my eyes.. ;')
Team Edward or Team Jacob? Why?
team jacob.. because he's so hot and yummy!!
Which Character Are You Most Like?
edward im kinda psychic! hahaha
Favorite Books
twilight collection of course!!
What is Your Favorite Music
guardian angel!by red jump suit!
Favorite Movies, TV Shows, Games:
twilight saga, lord of the rings, and queen of the damn
Favorite Quotes:
if you want to be happy,be!
Favorite Activities
maybe the activities of my sorority..

Jenny mara's Blog

d:') ***i win

Posted on July 16, 2010 at 6:28am 0 Comments

Dear Jacob, I win! -
Edward

Dear Edward, I made
out with your wife twice, and now I'm with your daughter, I win - Jacob

Comment Wall (16 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 2:37am on July 6, 2010, ninz austin gregorio said…
comment man daw.. ung astig..
At 9:15pm on July 5, 2010, ninz austin gregorio said…
xenxa na.. ngaun lng ult nka log in..



hehehe.. i'll txt u nlang kpg may time.. busy sa academics eh..






college na kc..






|ingatz|
At 8:24pm on July 5, 2010, Teresa Gomez said…
YOU ARE WELCOME!:D
At 6:31pm on July 5, 2010, Anna Benefici McCullen & Family said…
ur welcome
At 5:01pm on July 2, 2010, Teresa Gomez said…
SURE
At 5:24am on July 2, 2010, ninz austin gregorio said…
tagal mgreps ah.. hahaha
At 5:20am on July 2, 2010, ninz austin gregorio said…
ok lng sana kaso wa akong fb..yaw ko gumawa eh..
cp num mu nlang,pwd mahingi??
At 5:16am on July 2, 2010, ninz austin gregorio said…
anung add mu sa skype??
At 5:16am on July 2, 2010, ninz austin gregorio said…
konti man lng friends ko d2.. haha pili lng,mga chix lng.. hahaha
At 5:11am on July 2, 2010, ninz austin gregorio said…
anung add mu sa skype??
 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service