The Twilight Saga

LACEY!!!=)
  • 19, Female
  • Lehigh Acres, FL
  • United States
Share Twitter

LACEY!!!=)'s Friends

  • Tarryn Terror ;D
  • Dominika Cudak
  • Becky:D
  • stephanie
  • Fredrica!
  • Vera
 

Welcome,LACEY!!!!=)

Latest Activity

destiny cullen commented on LACEY!!!=)'s blog post boy suk
"its for a good reason keep reading! trust me u will find out y!"
Jan 29, 2010
LACEY!!!=) posted a blog post

boy suk

i im readin new moon and omg he left bella
Jan 29, 2010
LACEY!!!=) updated their profile
Jan 28, 2010
LACEY!!!=) updated their profile photo
Jan 28, 2010
LACEY!!!=) and Dominika Cudak are now friends
Jan 24, 2010
kazman commented on LACEY!!!=)'s blog post hi
"Watch Twilight Saga : New moon FREE at http://www.doesthatwork.co.uk"
Nov 25, 2009
Dominika Cudak commented on LACEY!!!=)'s blog post hi
"yeah! It's really good... Have you seen it yet? What do you think of it?"
Nov 25, 2009
LACEY!!!=) posted a blog post

hi

omg new moon i out
Nov 25, 2009
LACEY!!!=) posted photos
Nov 23, 2009
LACEY!!!=) posted photos
Nov 23, 2009
LACEY!!!=) posted an album
Nov 23, 2009
LACEY!!!=) posted a photo
Nov 23, 2009
LACEY!!!=) and ×Ï٠Ҝι£ĺέð٠вǻЯßï℮ are now friends
Nov 23, 2009
LACEY!!!=) posted a blog post

=)

I LUV TWILGHT ITS SO AWSOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jun 10, 2009
Becky:D left a comment for LACEY!!!=)
"R U EVER ON!??!?!?"
Mar 5, 2009
Becky:D left a comment for LACEY!!!=)
"omg im sooooo bored y dont u ever talk 2 me....azzhole"
Mar 2, 2009
LACEY!!!=) posted photos
Feb 28, 2009
Becky:D and LACEY!!!=) are now friends
Feb 27, 2009
DazzledLemoandeCap replied to LACEY!!!=)'s discussion HEY
"um...Hi?"
Feb 27, 2009

Profile Information

Five Things Everyone Should Know About You?
IM BLONDIE SMART INSAN LOVE TO TALK TXT AND LISTEN TO MUSIC oh and i love hippiez and sk8ter dudez
When Did You First Read Twilight (year) and how many times have you read a Twilight Book (total)?
2008 DEC 26
Team Edward or Team Jacob? Why?
\ JACOB = HOTT
Which Character Are You Most Like?
idk
Favorite Books
ALL
What is Your Favorite Music
ROCK OR COUNTRY BUT MOSTLY HARD, PUNK AND NEW ROCK AND 70S 60 80
Favorite Movies, TV Shows, Games:
FAMILY GUY SIMPSONS
Favorite Quotes:
Peace Out
Favorite Activities
4WHEELING HANG OUT MY PEEPS

LACEY!!!=)'s Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

LACEY!!!=)'s Blog

boy suk

Posted on January 28, 2010 at 8:17pm 1 Comment

i im readin new moon and omg he left bella

hi

Posted on November 25, 2009 at 11:17am 2 Comments

omg new moon i out

=)

Posted on June 10, 2009 at 9:13am 0 Comments

I LUV TWILGHT ITS SO AWSOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment Wall (5 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 4:47pm on March 5, 2009, Becky:D said…
R U EVER ON!??!?!?
At 8:09pm on March 2, 2009, Becky:D said…
omg im sooooo bored y dont u ever talk 2 me....azzhole
At 8:24pm on February 23, 2009, Becky:D said…
yo lacey wats up? it ur cuz...
At 5:07pm on February 22, 2009, Shana Rose said…
Hi Lacey!!! I'm Shana ^-^ i like ur dog,hes so cute =]
At 3:57pm on February 17, 2009, Stephenie Star said…
lol. thanx for the coment :)
 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service