The Twilight Saga

  • Blog Posts
  • Discussions
  • Events
  • Groups
  • Photos
  • Photo Albums
  • Videos

Linda margret hollis's Friends

  • Mikki Morgan Hatfield
  • heather sue hollis
  • Rushaa
  • Cherry La Guardia
  • ¢нαяℓєу Hammonds
  • Aaïsha
  • tammy burdick
 

linda margret hollis's Page

Latest Activity

Cherry La Guardia left a comment for linda margret hollis
"Hey there honey! Missing you a lot. It's been a long time since I heard something from you. Love you dear sister. I will always be:))"
Jan 2, 2013
tammy burdick left a comment for linda margret hollis
"hahah i picking on brother it is fun so you guys been really busy not been on at all i see well hope everything is good over there  "
Oct 15, 2012
tammy burdick left a comment for linda margret hollis
"hey ther been really busy last week with my rumage bake sale but all done now hahah i cant believe how busy i was between the set up and te sale and the baking and boys and school i was really over loaded and the cleaning i had zero time for chating…"
Oct 9, 2012
Cherry La Guardia left a comment for linda margret hollis
"wow! that's great sis..now Lou can join and enjoy with you and heather..im fine now sis but we're busy @ twitter and facebook because today the government applied the cyber crime law inspite of protests.. now we need to be careful with our…"
Oct 2, 2012
tammy burdick left a comment for linda margret hollis
"yeah i know but i hate being late and now it effects steven now and his school work now and i hate that i fix the machine so i hope it does not again dont want to get him a detetion for my mistake "
Oct 2, 2012
linda margret hollis left a comment for ¢нαяℓєу Hammonds
"hi manley my sweet brother you are not on now so i will call you we love you "
Oct 2, 2012
linda margret hollis left a comment for Cherry La Guardia
"hi sis this is linda havent been on for awhile sorry,,,but been busy i hear your party went real good but wore you out so hope to talk to you some tome we gotta go get horse checked out and her shots we just bought one fot lou,,, she said she cant…"
Oct 2, 2012
linda margret hollis left a comment for tammy burdick
"hey sis sorry for your mix up this morning i know how you feel ,,,hope your doing better dont beat yourself to much happens to us all,,we realy enjoyed watching the movie with you the other night and it was a good one ,,,judy got a little frightened…"
Oct 2, 2012
tammy burdick left a comment for linda margret hollis
"hahahah he wanted to be a someone with one of you being the other so yes you made him happy hahahah it would of been either one of the guys he was going for the father, emmet or jasper and yes we are all doning good her chat with you later with the…"
Sep 28, 2012
linda margret hollis left a comment for tammy burdick
"hi sis sorry havent been on much we keep pretty busy they are on there way here now and we are excited ,,heather called said hi and she didnot go to breakfast with brian alone she didnt want to send the wrong idea so all the guys   dad…"
Sep 28, 2012
linda margret hollis and Cherry La Guardia are now friends
Sep 28, 2012
linda margret hollis left a comment for Mikki Morgan Hatfield
"hi mikki only child?? so you get all the attention hahah ,,,well there are 9 of us 8 girls i big bro who we all adore he helped raise us and he is comming home for the weeknd so we are all excited,,he is also on this site  charley dad and him…"
Sep 28, 2012
Mikki Morgan Hatfield left a comment for linda margret hollis
"Oh wow! I'm an only child, and HATE it. Email anytime u wanna chat!"
Sep 25, 2012
¢нαяℓєу Hammonds left a comment for linda margret hollis
"hi sis i will call you or you call me if you get a trouphy all the guys are cheering for ya so maby that will help haha love you all later"
Sep 22, 2012
tammy burdick left a comment for linda margret hollis
"hahahaha  you hahah yeah doing good and yeah there both in different schools this year but the schools is in the same parking lot though steven started middle school this year 6th grade and scott well he is in 2nd grade scott does not like that…"
Sep 20, 2012
linda margret hollis left a comment for tammy burdick
"hi tammy sis i keep forgeting about the friend thing so now i finaly got it how all you guys doin manley keeps me up on some things but not all sorry for the mess last nite we all just got excited ,,,hear boys are doing good in the different school…"
Sep 20, 2012

Profile Information

Five Things Everyone Should Know About You?
i love horses and mostly my brother manley (charley),,i am 1 of 8 sisters and 1 bro who i adore
When Did You First Read Twilight (year) and how many times have you read a Twilight Book (total)?
have not read it
Team Edward or Team Jacob? Why?
jacobe,,,manley said all of us should be on this team
Which Character Are You Most Like?
alice
Favorite Books
the blue and the grey,,,bible,,,,,,,,citizen kane
What is Your Favorite Music
tim mcgraw...bee gees ,,,,,
Favorite Movies, TV Shows, Games:
the new world,,,all the twilight dvds,,,,,,the profesional
Favorite Quotes:
the truth has no agenda but waits to be told,,,,
Favorite Activities
barrel racing,,,horse shows,,,,,volleyball

Comment Wall (26 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 9:53am on January 2, 2013, Cherry La Guardia said…

Hey there honey! Missing you a lot. It's been a long time since I heard something from you. Love you dear sister. I will always be:))

At 8:49am on October 15, 2012, tammy burdick said…

hahah i picking on brother it is fun so you guys been really busy not been on at all i see well hope everything is good over there

 

At 8:30am on October 9, 2012, tammy burdick said…

hey ther been really busy last week with my rumage bake sale but all done now hahah i cant believe how busy i was between the set up and te sale and the baking and boys and school i was really over loaded and the cleaning i had zero time for chating on here hahaha

all done now i like to be busy but not that busy

At 7:04am on October 3, 2012, Aaïsha said…

Hey Linda!! how are you doing?

haha well I hope it doesn't change too :) Can't wait to meet all of you!! haha 

get pregnant hahahhahhah no way!! I know you're kidding :)

love ya too byeeee

At 8:55pm on October 2, 2012, Cherry La Guardia said…
wow! that's great sis..now Lou can join and enjoy with you and heather..im fine now sis but we're busy @ twitter and facebook because today the government applied the cyber crime law inspite of protests.. now we need to be careful with our post or else were be on jail ..were against of it because we cant even enjoy our freedom of expression..
At 7:31pm on October 2, 2012, tammy burdick said…

yeah i know but i hate being late and now it effects steven now and his school work now and i hate that i fix the machine so i hope it does not again dont want to get him a detetion for my mistake

At 4:10am on September 29, 2012, Aaïsha said…

Hi Linda, yes we are all fine :) How are you doing? 

yes Charley was telling me about the party, how was it? well I'm sure it was great hahaha

yeah I'm glad I'm over that cold :D hahha yes we should. see ya later :)

At 3:03pm on September 28, 2012, tammy burdick said…

hahahah he wanted to be a someone with one of you being the other so yes you made him happy hahahah it would of been either one of the guys he was going for the father, emmet or jasper and yes we are all doning good her chat with you later with the movie

 

At 2:29pm on September 28, 2012, Rushaa said…

Hi..

yeah im great..

LOL

well im single!.yeah i dont have a boyfriend.lol\so we are same!!

yay

ohh so you guys are having a party!!nice..\hope  you enjoy!

wish i was there   :((

lol

have lots of fun!!!!!!!!:)))))))))

:D

-------Rushaa♥♥♥♥

At 8:06pm on September 25, 2012, Mikki Morgan Hatfield said…

Oh wow! I'm an only child, and HATE it. Email anytime u wanna chat!

 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service