The Twilight Saga

Shay Anderson
  • Female
  • Shaw, MS
  • United States
Share Twitter

Shay Anderson's Friends

  • alaina erin jonson
  • zacquisha corianna edwards
  • Oviana Ariel' Griffin
  • michael cullen
  • Vicky Cullen
  • Savannah Alice Cullen
  • Jαcob SourPatchs Blαck
  • яα¢нєℓ αηη тωι~вєηєƒι¢ι ¢υℓℓєη
  • Jacob Black's Pack
  • margaret
  • michelle stephanie schreiber
  • Jade Flynn
  • Kelli  Smith
  • Petra Leijssen
  • jacobhypomania

Shay Anderson's Groups

 

Shay Anderson's Page

Latest Activity

Shay Anderson posted a blog post

Breaking Dawn

Hi my blogging pals... How have you been?!!!!!!i know it's been a while since i was on here last so my topic today is going to be breaking dawn....Who is ready for breaking dawn?!!!!!!!!!!!it's going to be awesome... i for one am so ready..... anyway you guys how r u feelings?!!! wat are your emotions.....tell me and i will try to help as best as i can.....ttyl love ya guysSee More
Nov 23, 2010
Shay Anderson posted a blog post

Thanks

Thank u guys for commentin on my blog....u guys are awesome!!!!!!!!!!!!!!! ok so today's topic is confusion.....have u ever been just soooo confused u just didnt know what to do?!!!! If you would like, you could tell me about what u were confused about.... or if u r confused right now i could try to help u..... now if your dream guy or girl could be like one of the stars of twilight, who would it be and why?!!!!! and yes i really am curious...... thanx again for commentin on my blog as i said u…See More
Sep 17, 2010
Shay Anderson left a comment for alaina erin jonson
"OMG I LUV UR PIC OF TAYLOR LAUTNER.........HE IS SO HOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Sep 16, 2010
Shay Anderson left a comment for alaina erin jonson
"thanx for commenting on my blog!!!!!!!!!!!! ur awesome"
Sep 16, 2010
Shay Anderson and alaina erin jonson are now friends
Sep 16, 2010
Shay Anderson posted a blog post

who is gonna go see vamoire suks

HI Guys thanx soooo much for all u guys who hav commented on my blog u guys are awesome ok now wat I wanna tlk about today is vampire suks. Dat movie is gonna b sooooo awesome it is so funny omg plz comment on my blog n tell me wat u think of da movie n remember if u hav any probs I am here omg I can't wait for breaking dawn to cum out thanx for listenin guys see ya!!!!!!
Aug 19, 2010
Savannah Alice Cullen and Shay Anderson are now friends
Aug 14, 2010
Jonathan Cameron commented on Shay Anderson's blog post Eclipse
"Hey, check out my chapters, its an attempt at extending the life BEYOND breaking dawn, its starts off 6 years from where Breaking Dawn ends. I'm trying to get my style as close to stepahnie meyers as possible so comment on this, its from bellas…"
Jul 25, 2010
alaina erin jonson commented on Shay Anderson's blog post Eclipse
"u r right jasper is hot he is hot all the time"
Jul 24, 2010
Triquetra Cullen Black commented on Shay Anderson's blog post Eclipse
"1.It was cool 2. No, but I would like to meet the set. 3. I don't know. But I hope I hope Rob would have given me a hug. =)"
Jul 24, 2010
Shay Anderson posted a blog post

Eclipse

OMG i finally saw eclipse n it was awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!! is jasper hot with his hair down or wat?!!!!!!!!!!!!any guys i knw i havent ben on in a while but i'm still here omg u guys eclipse is so awesome it is soooo graphic i jus love. . . . so i hav three questions..... the first qestion is how did u like eclipse? the second question is hav u ever met a twilight star? if so tell me about experience. the third question is if u ever met one of the twilight cast members how would you react?b…See More
Jul 24, 2010
Amethyst replied to Shay Anderson's discussion Post Any Pictures of All Four Saga Books
"I like this, I didn't do it, I don't know who did but i think it's really well put together :) "
May 12, 2010
Shay Anderson joined LadyMinnyOfRaven's group
Thumbnail

Fan Fiction

Post your own little Twilight Inspirsed Stories right here!
May 12, 2010
Shay Anderson updated their profile
May 12, 2010
Shay Anderson and zacquisha corianna edwards are now friends
Apr 26, 2010
Shay Anderson and Oviana Ariel' Griffin are now friends
Apr 22, 2010

Profile Information

Five Things Everyone Should Know About You?
I love to write my own songs.
I love to read.
I love horror movies.
I wear glasses.
I LOVE TAYLOR LAUTNER/JACOB BLACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
When Did You First Read Twilight (year) and how many times have you read a Twilight Book (total)?
I first read twilight last year. I have read ALL 4 BOOKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I have read all of them more than twice.
Team Edward or Team Jacob? Why?
I'm both but I'm mostly TEAM JACOB!!!!!!!!!!!!!!! OMG I love Jacob.he is so sweet and has a great personality. and most of all he's HOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Edward is supercool too. Imean OMG he's Hot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Which Character Are You Most Like?
I am most like Alice because we are both wierd and she's so cocky and always try to make the best out of the worst situation.and plus she's PSYCHIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i LOVE HER SENSE OF STYLE.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Favorite Books
Twilight
New Moon
Eclipse
Breaking Dawn
All R.L. Stine books
I love horror books and books about mythical creatures.I also love romance books.
What is Your Favorite Music
I love rock and country
Favorite Movies, TV Shows, Games:
I love horror movies,comedies, and thrillers. I love cartoons. I love football and basketball.
Favorite Quotes:
Omg to the 3rd power.
there ain't no cow in Texas
say WHAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Favorite Activities
I love reading, listening to music, talking onthe phone, texting, having a good time with my friends and family, making up different words,etc.

Shay Anderson's Blog

Breaking Dawn

Posted on November 23, 2010 at 2:01pm 0 Comments

Hi my blogging pals... How have you been?!!!!!!i know it's been a while since i was on here last so my topic today is going to be breaking dawn....Who is ready for breaking dawn?!!!!!!!!!!!it's going to be awesome... i for one am so ready..... anyway you guys how r u feelings?!!! wat are your emotions.....tell me and i will try to help as best as i can.....ttyl love ya guys

Thanks

Posted on September 16, 2010 at 3:47pm 0 Comments

Thank u guys for commentin on my blog....u guys are awesome!!!!!!!!!!!!!!! ok so today's topic is confusion.....have u ever been just soooo confused u just didnt know what to do?!!!! If you would like, you could tell me about what u were confused about.... or if u r confused right now i could try to help u..... now if your dream guy or girl could be like one of the stars of twilight, who would it be and why?!!!!! and yes i really am curious...... thanx again for commentin on my… Continue

who is gonna go see vamoire suks

Posted on August 19, 2010 at 10:27am 0 Comments

HI Guys thanx soooo much for all u guys who hav commented on my blog u guys are awesome ok now wat I wanna tlk about today is vampire suks. Dat movie is gonna b sooooo awesome it is so funny omg plz comment on my blog n tell me wat u think of da movie n remember if u hav any probs I am here omg I can't wait for breaking dawn to cum out thanx for listenin guys see ya!!!!!!

Eclipse

Posted on July 24, 2010 at 5:59am 4 Comments

OMG i finally saw eclipse n it was awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!! is jasper hot with his hair down or wat?!!!!!!!!!!!!any guys i knw i havent ben on in a while but i'm still here omg u guys eclipse is so awesome it is soooo graphic i jus love. . . . so i hav three questions..... the first qestion is how did u like eclipse? the second question is hav u ever met a twilight star? if so tell me about experience. the third question is if u ever met one of the twilight cast members how… Continue

Comment Wall (1 comment)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 10:17am on April 23, 2010, michael cullen said…
im not ure if im going to see ecplise or not.i might go with my mom or with some of my friends
 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service