The Twilight Saga

wolfgirladb
  • Female
  • United States
Share Twitter

Wolfgirladb's Friends

  • PIXIE
  • the_koala_is_a_smurph
  • Isabella Cullen
  • dark prince of the night
  • Chaosseth
  • Renee
  • jblackgirl
  • mrs taylor lautner (:
  • destini BLACK
  • Suany Marie
  • Tiffany
  • Jaeme Philly
  • Mary Martin
  • Carla.Kaye™
  • Li! @ng3l
 

...ECLIPSES PASS, THE SUN REMAINS...

Latest Activity

ღßεℓℓα Mαяîε Cuℓℓεηღ left a comment for wolfgirladb
"hi!"
Oct 2, 2009
autumn* left a comment for wolfgirladb
".....so what music do u like?"
Sep 25, 2009
autumn* left a comment for wolfgirladb
"lol yeah i misses it"
Jul 27, 2009
Leelee left a comment for wolfgirladb
"hahahahahahahahahahahahahahaha!!!!! squirrely girly you make me laugh!!!!!!!!!!!! ((snicker.))"
Jul 21, 2009
wolfgirladb left a comment for Leelee
"hahahahahahahahahahahahahahahaahah bleeeeeeeeeeeeeeeeeek"
Jul 20, 2009
wolfgirladb and Isabella Cullen are now friends
Jul 20, 2009
Leelee left a comment for wolfgirladb
"oh goodness sooooooo true!! he is smexiii!!!!"
Jul 20, 2009
wolfgirladb updated their profile
Jul 18, 2009
wolfgirladb left a comment for Leelee
"your music rox!! omg falling in love at a coffee shop is awesome!!! You know the at&t commercial that its on? Well thats my fave commercial for some reason!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! the guy on it is soooooooooo hot in a weird european way idk but hes…"
Jul 16, 2009
wolfgirladb left a comment for autumn*
"yeah i cried when i watched the trailor lol. Do you watch its on with alexa chung? well ashley greene(alice) was on there this morning"
Jul 16, 2009
autumn* left a comment for wolfgirladb
"lol yeah haha i cant wait for new moon"
Jul 15, 2009
wolfgirladb left a comment for autumn*
"whoot whoot team jake"
Jul 15, 2009
wolfgirladb and the_koala_is_a_smurph are now friends
Jul 15, 2009
wolfgirladb left a comment for Leelee
"hey hey you you"
Jul 13, 2009
autumn* left a comment for wolfgirladb
"GO TEAM JAKE!!"
Jul 12, 2009

Profile Information

Five Things Everyone Should Know About You?
i LOVE acting like a crazy person
i HATE being serious
i'm deathly afraid of sheep & spiders :}
i <3 shoes!!!!!!!!!!!!!!!!
i love new moon
When Did You First Read Twilight (year) and how many times have you read a Twilight Book (total)?
i read twilight in september of 08 and i have read new moon twice, but i always reread the kissing parts in eclipse lol!!! im rereading eclipse now
Team Edward or Team Jacob? Why?
team jacob because jacob is sweet, hot, i prefer werewolves over vampires, he could warm me up when i got cold, you could bake cookies on him, i like the smell of werewolves, nobody wants their man to smell like perfume meaning like edward, im a dog lover,and i love jacob's sweet awkwardness!! also he is SMOKING!!!!!!!
Which Character Are You Most Like?
i think alice because she is very small and i am pretty short. also she is a little odd and so am i!!!!!go crazzy ppl
Favorite Books
my favorite book is new moon,the twilght saga,harry potter series, the uglies series, and my very favorite is the outsiders
What is Your Favorite Music
well i like alternitive music but my favorite artist is david cook
Favorite Movies, TV Shows, Games:
my favorite movie is the notebook, my favorite tv show is either what not to wear or spongebob, and my favorite game is monopoly
Favorite Quotes:
"so the lion fell in love with the lamb"-edward cullen,"you brought a snack"-james, "james lets not play with our food"-laurent "you best be getting home laddy or youll be feeling the back o mean hand"-some guy in the movie brave heart,"wat are you doing?" reply"your mom!!!"-any funny person, "would you be my friend if....."-me all the time lol,"thats what she said"-steve carrell and all my friends, "ooooooooooooooh who lives in a pineapple under the sea", "life sucks and then you die"-jacob black "look after my heart. Ive left it with you"-edward cullen and my very favorite is "does my being half naked bother you?"-jacob black
Favorite Activities
i love to go to church, hang wit buds,watch degrassi, watch america's next top model, act like im a vampire, wish i could read people's minds, make strange noises, act like a crazy person, consider befriending a hobo,run around in circles, jump up and down,talk to myself,eat food, and txt!
Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

wolfgirladb's Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All

wolfgirladb's Videos

  • Add Videos
  • View All

Wolfgirladb's Blog

jacob vs edward

Posted on March 11, 2009 at 11:30pm 0 Comments

look you guys jacob is da bomb and that is it. I mean ok edward is sweet and romantic but come on i dont want someone to be starring at my throat waiting to drink my blood at any moment. Why would you want that when you can have a sexxxyyy indian guy who is big, tall, hott, sweet, hott, and not wanting to drink your blood. Also with a werewolf you dont have to get a dog cause you know he could just morph and there you go family pet!! Just kidding jacob is way too hott for that!! so bottom line… Continue

Comment Wall (82 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 3:24pm on October 13, 2009, shika said…
i would like you to be my friend
At 1:18pm on October 2, 2009, ღßεℓℓα Mαяîε Cuℓℓεηღ said…
hi!
At 7:28pm on September 25, 2009, autumn* said…
.....so what music do u like?
At 5:05pm on July 27, 2009, autumn* said…
lol yeah i misses it
At 9:44pm on July 21, 2009, Leelee said…
hahahahahahahahahahahahahahaha!!!!! squirrely girly you make me laugh!!!!!!!!!!!! ((snicker.))
At 1:37pm on July 20, 2009, Leelee said…
oh goodness sooooooo true!! he is smexiii!!!!
At 5:33pm on July 15, 2009, autumn* said…
lol yeah haha i cant wait for new moon
At 11:54pm on July 12, 2009, autumn* said…
GO TEAM JAKE!!
At 2:00pm on July 10, 2009, Leelee said…
oh. okay!! ill change it. haha!!
At 12:45pm on July 9, 2009, Lola said…
WOW, thats hot.... idk what to say, i think im drooling....
 
 
 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service