The Twilight Saga

What do you guys think about the books being made into movies?

I didn't like the Twilight movie compared to the book because it wasn't all that close, but as a movie it was good. Then there was New Moon and that was amazing!! way better than Twilight.

I can't wait for Eclipse its going to be soo good! Breaking Dawn will be the best i think.

Views: 1

Tags: books, breaking, dawn, eclipse, moon, movies, new, twilight

Comment

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

Comment by Kaitlyn Michelle on January 7, 2010 at 4:09pm
yeah new moon was definitely way better than twilight.
Comment by Mz.Pattinson!! on January 7, 2010 at 3:18pm
i like the that the books are turned into movies. but i have to say that new moon was way better than twilight becuz in twilight they messed up the kissing scene and meet the cullens scene. but in new moon it flowed very good and they followed the book. i liked how edward smashed his phone when he found out charlie was a the funeral! HAHAHA!
Comment by Kaitlyn Michelle on January 5, 2010 at 9:19pm
thats usually how it goes the books are always better
Comment by Sarah Queeby on January 5, 2010 at 9:13pm
i liked twilight better lol but the book was like a gigillion times better!!!
Comment by Kaitlyn Michelle on January 5, 2010 at 8:18pm
i saw it 2 times i think everyone saw new moon more than once haha.

but for every movie they are using a different director so that should be cool.
Comment by EdWaRdSBeLLa on January 5, 2010 at 7:45pm
OMG ofcourse you are totally right I read The Whole Saga before even seeing Twilight which obviously was already out on DVD and I was totally upset I was like no way where's this & that LOLZ & I totally give the director of New Moon Chris or something?? Anyway he totally kept it true to the book a couple changes here & there but for the better ;) ya know Ive seen it like 3x already :p
Comment by Kaitlyn Michelle on January 5, 2010 at 6:34pm
i think the more movies they make the closer the movies will get.
Comment by ♥♥♥K@yL@ 3LiZ@b3tH♥♥♥ on January 5, 2010 at 8:39am
in some way the books and the movies seemed to be telling a different story cuz of how it isn't close...... kinda.

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service