The Twilight Saga

Roman Cullen Hale's Comments

Comment Wall (3,417 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 4:02pm on June 24, 2013, Doo Waps and Hooligans said…

that would be fun! We could make it that they were taken from their stories by some magical force and reincarnated as teenagers. And they have the same personalities and everything! We could have prince charming and Eric and omg!

At 3:48pm on June 24, 2013, Doo Waps and Hooligans said…

i'm gonna be pissed if they did. Just sayin 

At 3:45pm on June 24, 2013, Doo Waps and Hooligans said…

thats fine! aha was it fun?

At 12:26am on June 23, 2013, Lizzy said…

Ya its so intresting

At 10:01pm on June 22, 2013, Joy Keenan{Natyna} said…

imma going to start tomorow but i think we should start in her room

gtg bye

At 9:59pm on June 22, 2013, Joy Keenan{Natyna} said…

ok let me see

At 9:57pm on June 22, 2013, Joy Keenan{Natyna} said…

sure 

At 9:54pm on June 22, 2013, Joy Keenan{Natyna} said…

its great thanks

At 9:46pm on June 22, 2013, Joy Keenan{Natyna} said…

sure hurry gotta o soon but just nesse

At 9:45pm on June 22, 2013, Joy Keenan{Natyna} said…

got it already do you like it

At 9:43pm on June 22, 2013, Joy Keenan{Natyna} said…
At 9:39pm on June 22, 2013, Joy Keenan{Natyna} said…

yes and finish wanna see

At 9:20pm on June 22, 2013, Joy Keenan{Natyna} said…

ok thats great

At 9:17pm on June 22, 2013, Joy Keenan{Natyna} said…

OK THATS NOT WHAT I MEANT I MEAN BELLA HAVING A NEW MATE BUT NEVERMIND

At 9:13pm on June 22, 2013, Joy Keenan{Natyna} said…

so n meeting noone new either

At 9:09pm on June 22, 2013, Joy Keenan{Natyna} said…

CAN i put the part in about her meeting someone new and edward cumin bac

At 9:03pm on June 22, 2013, Joy Keenan{Natyna} said…

little one imma find it

At 9:00pm on June 22, 2013, Joy Keenan{Natyna} said…

ok bella imma make it

At 8:51pm on June 22, 2013, Joy Keenan{Natyna} said…

ok

but i wanna be renesmee or bella whats the rp called

At 8:44pm on June 22, 2013, Joy Keenan{Natyna} said…

yeah

this was just an idea

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service