The Twilight Saga

Dihanna Black's Comments

Comment Wall (49 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 5:36pm on August 3, 2010, ∂αηιєℓℓє ℓovєѕ jαkє:)♥☮♫ said…
koo pics chika n lovin the songs xD hahah
chat later :]
~lovin life~
At 9:36pm on December 1, 2009, яeηesmee culleη said…
aww thank you Dihanaa! *smiles*
I bet you're beautiful too...
With such a bright personality the only person that I could find is a really pretty person *hugs*
At 7:51am on November 19, 2009, sherrlynne aquino said…
heeyyy.
:D its been so long when i last comment on your page.
watsup? XP
haha! tomrow is the day.eh. XD
yay !! r u gunna watch the new moon? haha!
i think you will haha. XD mmmm.. till here,
xoxo. takecare, :D
At 9:10am on August 7, 2009, sherrlynne aquino said…
haha!
yeah yeah, I've already seen that.
actually i have that clip in my phone! haha.
Jacob is really HOT!! especially if he's shirtless! woohoo!!
cant really wait for the new moon. haha.
by the way, do you have an account in facebook?
haha. take care! mwah!
At 8:20am on July 27, 2009, sherrlynne aquino said…
sorry for late reply. :D soooooooooooooooo busy in school. ugh! haha. i'm good. how bout you? hmmm, 4 months to go, we'll see the movie of new moon! yahoo!! haha. so excited. haha. take care girl. :)) hug&kiss!
At 8:39am on July 13, 2009, sherrlynne aquino said…
hey!
haha. just dropping by to say.....
WHATS UP? haha.
:]]
At 6:32am on July 13, 2009, Renesmee Marie™♥ said…
hahaha awesome but im about to get off sorry i will talk later byebye
At 8:03am on June 13, 2009, EverybodyLovesMe&TaylorLautner said…
hi to u too
At 4:25am on June 13, 2009, Maybellin said…
oh are you?! Lol i feel special now lol
At 3:48am on June 12, 2009, Renesmee Marie™♥ said…
thanx so hows life going for you?
At 7:26pm on June 11, 2009, Renesmee Cullen said…
also hun u need 2 get a buddypoke and dress up like jake so i can kiss ya!
At 7:22pm on June 11, 2009, Renesmee Cullen said…
hey sweetie im back btw are we officially bf and gf (boyfriend and girlfriend) at least on the website!
At 4:20pm on June 11, 2009, яeηesmee culleη said…
thanks!! youre really sweet!!
At 6:51am on June 11, 2009, sherrlynne aquino said…
haha!
he's the best kisser. haha.. for me! XD
i wish i could kiss him too. LOL! haha..
like the way he kisses bells, haha.
At 4:36am on June 11, 2009, JAKE'S RIDE OR DIE CHICK! said…
thanks for the comment.isnt that video funny.
At 4:32pm on June 10, 2009, Renesmee Cullen said…
uh.............hi!
At 2:57pm on June 10, 2009, JAKE'S RIDE OR DIE CHICK! said…
what up thanks for adding me
At 2:30am on June 10, 2009, Renesmee Marie™♥ said…
np i love that picture u have he looks so ahhh lol i love him
At 3:02am on June 9, 2009, Maybellin said…
HI! cheers for the add! YEAHYAH!! TEAM JACOB!
whoop!!
At 1:55am on June 6, 2009, яeηesmee culleη said…
Thanks??

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service