The Twilight Saga

Jennifer Blake's Comments

Comment Wall (42 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 7:29am on June 29, 2010, dorothy dowdy said…
Hey Jennifer I finally got moved and now I have the internet again. I was sooooo lost without it! So how are you doing? Hope things have slowed down for you some. I have two kids also, well their not kids anymore they are both grown and out on their own. My daughter lives in another state so she doesn't know how Edward/Rob crazy I am (I haven't told her), but my son lives close by me and he knows. He has actually watched 'Twilight' and 'New Moon' with me and purchased the 'New Moon' DVD. He likes the sagas but is not a Twihard fan like I am. He just rolls his eyes and laughs at me when I start rambling on about Edward or Rob. I can't wait to see 'Eclispe' but I won't be going to see it the first nite it comes out it will be too many people there for me. It won't be easy though but I plan to wait at least a week before I go. Well I've got to go for now. Please keep in touch, I love hearing from you. Your friend Dot
At 6:20pm on June 27, 2010, Donna Webster said…
I live in Childersburg, Alabama. Where do you live?
Yes I'm going to watch Twilight, New Moon and finish Eclipse before seeing the movie..I found out today that I can get advanced tickets so I'm going to try and get hubby to take me to get tickets tomorrow...I can't wait to see, but now I'm really getting excited about Breaking Dawn....I've read the book once going to wait to read it again until I've got my feel of Eclipse......Hope you've had a great weekend, mine has been good....xxoo
At 4:59pm on June 26, 2010, Donna Webster said…
Hi Jennifer, I finished Bree's book several days ago and now I'm starting Eclipse again before going to see the movie. I did enough house work yesterday to get me through the weekend, hubby is on vacation next week so there won't be much house cleaning for me, I picked some veggies from my garden this morning and have gotten our dinner already and I've just been searching for new things I didn't know or haven't seen about Rob. I didn't find out about The Twilight Saga until March of this year so I'm still trying to catch up and loving every minute of it.
I love all the new friends I have made. I didn't really have what you would call close friends but now I'm so thankful that I really feel like I do now...Hope your weekend is a great one....xxoo
At 10:39am on June 26, 2010, Donna Webster said…
Nice to meet you Jennifer, glad to be your friend. Hope you're having a blessed weekend..xxoo
At 3:18pm on June 22, 2010, Lindy said…
Awwww thanks hun - working on my page - the previous one ROCKED!! LOL and this one is taking its time :) Ohh how cool is your sons' names. My brothers were named after Clint and Kyle Eastwood teeheehee

You are most welcome to go through my friends list and find ones you can relate too..... we are one big Sisterhood and if you'd like you could tell them you found them on my page ;) A little namedropping won't hurt. Wow - you were there and we didn't know about one another BUMMER!!!! I am from South Africa and will be returning there soon. Do you live in California and if so, are you close to LA? Right now, I am visiting with MrsCope in Orange. We are planning to see the movies in Huntington Beach with some of our other Shimmer Sisters. Let me know we might be able to hook up for the Red Carpet or to see the movie together.
I was just saying the other day how I remember in 1991 using a computer for the first time and look where we are now. I love gadgets but am lazy to learn Photoshop etc LOL and just like Bella feels about Purple, I can also say "Newbies are good" LOL Welcome to my world baby :)
As to the guestbook - there is a link below it that says something like create your own - it will take you to a website - just play around and follow the instructions, and then at the end of it - click the embed code and paste it on your page ... House of Night... not sure what that is :( but I love hearing Jamie Oliver say it LOL
Have a fantabulous day Jennifer
At 3:36pm on June 21, 2010, Vampire said…
Hi Jennifer thanks for your messege.. I hope to be friends
At 6:53pm on June 20, 2010, Jenna Lee Brouse said…
oh really? that's sooooooooooo cool! yeah ik how busy we all get! hahahaha! yeah, i can see it, but i'm choosing not to go see eclipse in theaters because i have a VERY weak stomach.............. i went to see eclipse........... (in theaters) and i threw up when i saw the blood! haahahah i guess i have to wait 'til it comes out! hahahaha! my friend told me to take eclipse and put it in our portable DVD player and watch it in the bathroom! lol! hahahahaha yeah!
At 11:31am on June 19, 2010, Lindy said…
Hi there and thanks - I've been away for a while and have to rebuild my page - it's definitely going to rock when I am through with it - Please come back some time next week and take any of the candy you like ;)
LOL on reading it 15 times. Yes, I have a diverse reading range and my latest will be Water for Elephants. Just waiting for Mrs.Cope to finish reading it. Eclipse is on my nightstand right now as well as Kavelier and Clay (tough reading but I will get through it). I know you are going to love the OWG (OlderWomanGroup). I've been a member since Feb 2009 (like I said I went away for a week *wink wink*). It's a community of women who love the Saga and everyone just gravitates to the essense of the Sisterhood which is LOVE LOVE LOVE. How to make a friend? Easy Peasy.. If you click on someone's profile pic, it will take you to their profile page, under their pic is a Add as a friend option, click on this and voila follow the easy instructions. They will have to accept the invite and you have a new Shimmer Sister. You've already invited me as your friend:) Have a fantabulous weekend
BTW I am 45 (said with a super smiley face and a twinkle in her 17 year old soul)
At 9:38pm on June 11, 2010, dorothy dowdy said…
Hey there Jennifer thanks for inviting me as your friend. I am in the process of moving and will not have the internet till after the 22nd of this month. I'm going to try to check my e-mails once a week at my sons house, but you may not hear from me till after the 22nd. Anyhow aren't you excited that 'Eclipse' is only days away? I'm about to got crazy waiting! I hope all is well with you. So tell me which book and which of the two movies made so far are your favorites? What makes Edward so special to you. I know he's fictional, but love how he is committed to Bella's happiness and how he tries to protect her. I think the first thing I noticed about him was his eyes and lips (so sexy) then when he spoke, I about fell off my chair. I can't seem to watch 'Twilight' and 'New Moon' enough times. Hope to hear back from you soon.
At 9:13pm on June 10, 2010, dorothy dowdy said…
Hello Jennifer Blake, my name is Dot and I saw that you were new to this group. I'm kinda shy so I haven't commented as much as I should. Sometimes I type in a comment and then change my mind and never send it. I saw that you were an older twilighter and so am I. I love to talk about Edward though. I think he is the most gorgeous fictional character I have ever seen or read about. Sometimes I get so wrapped up in my fantasies about him that I almost forget he's fictional. I wanted to sat welcome to the group. TTS is a great site with a-lot of great people to meet.
At 5:49pm on June 10, 2010, Jenna Lee Brouse said…
october 28! can't wait! ik i've heard! yay!
At 2:41pm on June 10, 2010, Starcross said…
not according 2 me
At 1:51pm on June 10, 2010, Starcross said…
because i feel like every1 is against the women all the time and all my friends r guys. I mainly write love poems/
At 1:39pm on June 10, 2010, Starcross said…
hey
At 7:50am on June 10, 2010, Starcross said…
idk im confused 2
At 7:50pm on June 9, 2010, Jenna Lee Brouse said…
oh well............ by twilighting do you mean being obsessed? or in this website? or reading the books?
At 7:49pm on June 9, 2010, Jenna Lee Brouse said…
yeah some ppl have told me bits and pieces but not very important things! oh no you're not too old to be my friend! yeah! you're really nice! i'm sooo glad i met someone like you who relates to me!
At 7:48pm on June 9, 2010, Jenna Lee Brouse said…
oh thanks!
At 5:17pm on June 9, 2010, Jenna Lee Brouse said…
starcross.... you look like someone ik...... what's your first real name?
At 5:17pm on June 9, 2010, Jenna Lee Brouse said…
i like your page!

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service