The Twilight Saga

Emmalane's Comments

Comment Wall (612 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 12:59pm on November 27, 2010, kelly m. said…
that's cool were both kellys
At 7:44pm on November 11, 2010, Benjamen. said…
Ellooo, going good wbu
At 5:50pm on October 25, 2010, Lena Chance.™ said…
ugh, i hate when so many people ask that lol anyways hope your Monday gets better
At 3:57pm on October 25, 2010, Lena Chance.™ said…
doesn't everyone hate boredom? lol. i'm having an alright monday just finishing up a term paper for English, anyways, hows your Monday?
At 3:48pm on October 25, 2010, Lena Chance.™ said…
i'm bored as well.
At 3:36pm on October 25, 2010, Lena Chance.™ said…
Not much you?
At 4:43pm on October 23, 2010, HeartStealer™ said…
I like yhur profile pic :)
At 4:34pm on October 23, 2010, HeartStealer™ said…
Lol thx :)
At 3:23pm on October 23, 2010, Sweet Miniac said…
3 weeks! Worth the wait XD
At 2:36pm on October 23, 2010, Sweet Miniac said…
Aha. I know. I live in the middle of nowhere. I have to drive about 2 hours to find a decent rave :3
At 2:05pm on October 23, 2010, Scar & Kasey Taylor. said…
nice. lol.
At 1:58pm on October 23, 2010, Scar & Kasey Taylor. said…
Scar: XD Yeah.. Well, right now I'm talking to Emma, you, and Delilah. Kasey walked off somewhere.
At 1:57pm on October 23, 2010, Ever Mist said…
thanks
At 1:56pm on October 23, 2010, Scar & Kasey Taylor. said…
Scar: Talking to people.
At 1:47pm on October 23, 2010, Sweet Miniac said…
Aha. Yea. thats probably why. :)
At 4:24pm on October 22, 2010, Sweet Miniac said…
Aha. Neon. Strobe Lights. Dancing. Music. Love. XD
At 4:04pm on October 22, 2010, Sweet Miniac said…
ROFL Youve never been to a rave???? Oh my :O
At 4:00pm on October 22, 2010, Sweet Miniac said…
Ahaha Fun fun. Im going to a ~rave~ cannot wait XD
At 3:51pm on October 22, 2010, Sweet Miniac said…
xD Earth? I suppose. Not much goes on. You?
At 5:00pm on October 12, 2010, ►♀ஐ☠♱Emma Bailey♱☠ஐ♀◄ said…
hey can you get on St. Drewend Private Academy, please??

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service