The Twilight Saga

Issa marri's Comments

Comment Wall (93 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 6:47am on July 20, 2010, camille:] said…
hi issa marie!!yes im still here in the philippines!! okay imma send a text message to you now!! i miss u soo much!
At 11:38am on July 16, 2010, Bella black said…
hi my name is bella black
At 2:49am on March 30, 2010, camille:] said…
hey!

umm here in Rizal how bout u?/

maybe we can but im not used to riding stuff i mean jeepneys LOL

ILL get lost. :)
At 10:24am on March 11, 2010, camille:] said…
heyyyyyyyyyyyyyyyy issa marie ive missed you sooo much!!!

how are you!!

im here in the phil. right now
At 1:36pm on October 23, 2009, cathy said…
cammille is mising!
and you too!
where are you guys?
i've really miss you both!!!
hope and pray you're both fine!
tc =)
At 8:22am on September 29, 2009, marie lyn said…
hey.!
how are you?
XD
how's your story been?, sorry, i got no chance to read it.
At 9:35am on August 21, 2009, camille:] said…
Now that'll be great im excited for chapter 3. Tell me if you post already 'kay?!

Anyway love your banners:)
At 8:25pm on August 20, 2009, Lindsey=] said…
Okayy! Sounds good=]

Love you too!
At 5:42pm on August 19, 2009, Lindsey=] said…
So when do I get to read chapter 4 hunn?? =]
At 12:45pm on August 19, 2009, marie lyn said…
yup, sure thing. xoxo.
At 9:03am on August 19, 2009, camille:] said…
No problem hunnie! :)
xoxo
im so excited for chapter 3!
At 7:19am on August 19, 2009, Joanna Baltazar (: said…
o yes!
is it really really true that it is a true true true story??
DANG! i think i love it. :)

read mines too. ^^
At 4:05am on August 19, 2009, marie lyn said…
lol. thanks too. i surely will read your story.
OME?, is u=it "Oh My Edward"?, lol.

well, my most favorite I've read is eclipse. so love it, promise. the book i least like was new moon, sorry, lol.
At 2:58am on August 19, 2009, marie lyn said…
and i super duper like the breaking dawn, i really excites me every pages. lol. just wanna share.!
At 2:52am on August 19, 2009, marie lyn said…
thanks for the add.XD

lol, i really don't know, maybe i got excited on your story. it was my first fanfic i read , so maybe it's the reason. lol.

and also, your friend camille gave me the site so that i could read it. and i did.

write more of it, i'm looking forward to your story.

btw, is the story "YOUR" story?, it says based on a true to life love story.!

XD
At 7:15pm on August 18, 2009, camille:] said…
Saw it already:)
At 4:41pm on August 18, 2009, Lindsey=] said…
LOLOLOLOL!!! =]
Yay! I'm glad to be of help! =] I'll be on messenger pretty much all day so just let me know when you wanna talk=]

Love you!!!! So so so so so so much=]
At 11:42am on August 18, 2009, Lindsey=] said…
Haha Issa! You make me smile=]

Yeah, yeah, it was really good! But I guess you already know that. . . Lol

I'm gonna put on my business voice/look now!
Yess, I am applying for the job, ma'am.
May I see the application, please?


Haha, you want one?? =]
At 1:04pm on August 17, 2009, Joanna Baltazar (: said…
keep me updated oryt? :* thanks.
At 11:05am on August 17, 2009, camille:] said…
Hey hunn! :)
ive already told sum of my friends, i commented them already and gve the link on yer fanfic! I hope theyll read itt *cross fingers*

xoxo

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service