The Twilight Saga

Mystery's Comments

Comment Wall (18 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 11:52am on December 20, 2011, emo n hot said…

 :) so hows life?

At 11:46am on December 16, 2011, emo n hot said…

omg you love harry potter ur freaking awsome :)

i was so sad when dobby died

x sniffs x 

At 6:30pm on November 27, 2011, i love jared cameron said…

oh yea i remember now!!!!! i wanted to go sooooo bad

At 6:21pm on November 27, 2011, i love jared cameron said…

where i live, we never have any big movie premieres and its a small town and nothing ever happens!!!!!

At 6:13pm on November 27, 2011, i love jared cameron said…

i live in god awful texas!!!! it sucks so baaaaad here

At 6:05pm on November 27, 2011, i love jared cameron said…

i know you didnt mean it!!! thats freakin awesome, i wanna live in washington

At 5:49pm on November 27, 2011, i love jared cameron said…

thats mean!!! lol!!! where do you go to school at

At 5:37pm on November 27, 2011, i love jared cameron said…

yeah!!!! you talk now i feel like im making you talk to me, am i right????

At 5:35pm on November 27, 2011, i love jared cameron said…

i wear eyeliner and skinny jeans converses and a punisher hoodie!!

At 5:33pm on November 27, 2011, i love jared cameron said…

i try not to be sooo diffrent but when i blend in i dont feel right!! do you feel the same way or is it easier 4 you??

At 5:30pm on November 27, 2011, i love jared cameron said…

me 2!!!!!!! i say im about 50% goth though

At 5:20pm on November 27, 2011, i love jared cameron said…

koo, i turned 12 on the 14th of this month!!!!!

so what are you emo??? or what

At 5:12pm on November 27, 2011, i love jared cameron said…

im 12 sooooo are you around that age???? people say i look 17

At 5:07pm on November 27, 2011, i love jared cameron said…

did u just tell me something on my wall i think i might have deleted it!!!!!

At 5:05pm on November 27, 2011, i love jared cameron said…

lol!!! can u least give me a range

At 4:50pm on November 27, 2011, i love jared cameron said…

i was joking!!!! i joke alot

At 4:49pm on November 27, 2011, i love jared cameron said…

how old are you??? you dont have to tell me if you dont want to

At 4:41pm on November 27, 2011, i love jared cameron said…

its funny me and you have some things in common!!!!!!

 

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service