The Twilight Saga

Mrs. Edward Cullen's Comments

Comment Wall (178 comments)

You need to be a member of The Twilight Saga to add comments!

Join The Twilight Saga

At 10:08pm on February 21, 2009, barbara ann rose said…
so do i my librarian gave me other books cause i read twilight so much lmao
At 10:05pm on February 21, 2009, tia said…
lol...lmao...i would have a heart attack...then he would need to change me cuz it was his fault...
At 10:03pm on February 21, 2009, barbara ann rose said…
yea i never read anything but i read the saga alot lmao
At 9:54pm on February 21, 2009, barbara ann rose said…
so would i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
At 9:51pm on February 21, 2009, barbara ann rose said…
yea i got posters and stuff lmao i want the family seal but it costs alot
At 9:44pm on February 21, 2009, tia said…
de nada...thanks 4 excepting...random question...but wat would u do if edward walked into ur room right now?
At 9:44pm on February 21, 2009, barbara ann rose said…
yea lmao i hated it
At 9:38pm on February 21, 2009, tia said…
thanks 4 the comment
At 9:18pm on February 21, 2009, barbara ann rose said…
he kissed bella first then he immprints on resemme in da books
At 9:16pm on February 21, 2009, barbara ann rose said…
i was pissed at jacob 4 like 10 pages
At 9:14pm on February 21, 2009, barbara ann rose said…
ik i was like omg when i read it
At 9:11pm on February 21, 2009, Isabella Marie Swan said…
hi!!!
At 9:01pm on February 21, 2009, barbara ann rose said…
all of them i cant chose 1 hbu???????
At 8:54pm on February 21, 2009, barbara ann rose said…
ur welcome ilove ur page 2
At 5:16pm on February 16, 2009, cristina cullen said…
thanks!!! im looking forward to upload some more tomorrow!! xoxoxo LOL bye
At 12:07pm on February 16, 2009, Leelou Cullen!! said…
ur welcome!!!!
At 3:18pm on February 15, 2009, cristina cullen said…
thenks for your comment!! xoxoxo
At 1:53pm on February 15, 2009, Leelou Cullen!! said…
DAMN GIRL!!!! I LOVE UR PIC!!!!!

© 2014   Created by Hachette Book Group.

Report an Issue | Guidelines  |  Report an Issue  |  Terms of Service